בית הספר היסודי 'דוד אלעזר' בבת ים לא יפתח ללימודים ב-1/9 ומאות תלמידי בית הספר וכתוצאה מכך גם הוריהם, יאלצו להמשיך את חופשת הקיץ עוד.
יממה בודדת לפני פתיחת שנת הלימודים והצוות המקצועי בבית הספר היסודי 'דוד אלעזר' בבת ים במקום להתכונן לפתיחת שנת הלימודים, נאלץ להיכנס לבידוד ולכן פתיחת שנת הלימודים תידחה.
1 צפייה בגלריה
תלמידי דוד אלעזר. החופה תתארך
תלמידי דוד אלעזר. החופה תתארך
תלמידי דוד אלעזר. החופשה תתארך
(ארכיון: באדיבות בית הספר)
קראו גם:
כל זה בעקבות פגישה של הערכות בית הספר לשנת הלימודים שהתקיימה לפני כשבוע בין ועד ההורים לצוות החינוכי בבית הספר, ולאחר מכן אחת המורות שנכחה בפגישה גילתה כי היא נדבקה בנגיף הקורונה. "האמת שאני התעקשתי על פגישה פרונטלית ולא בזום", משתפת יו"ר ועד ההורים של בית הספר אליסה אורנים.
"חלק מהמורים וההורים השתתפו בפגישה בזום וחלק היו בפועל בפגישה ולצערי לאחר כמה ימים אחת המורות סיפרה שלמרות שלא היה לה סימפטומים והרגישה טוב, היא איבדה קצת את חוש הטעם ולכן כיוון שאמרה לעצמה שהיא עובדת עם ילדים ועם קהל תעשה בדיקה לנגיף הקורונה".
לדברי אורנים, המורה הופתעה לגלות כי אכן היא נשאית הנגיף והינה חולת קורונה מאומתת ועדכנה מיד את כל מי שנפגש עמה. כתוצאה מכך עשרות הורים ורוב הצוות החינוכי בבית הספר נכנס לבידוד עד ה-10/9, המשמעות דחיית פתיחת שנת הלימודים עד לסיום הבידוד.
"בהתחלה התלבטנו אם לפתוח את שנת הלימודים אפילו לחלק מהשכבות, אבל החלטנו ביחד עם העירייה כי אין בזה טעם. הילדים צריכים יציבות במיוחד בפתיחת שנת הלימודים ולכן לא רלוונטי מבחינתנו להביא להם מורים מחליפים שהם יסתגלו אליהם ואז כעבור שבוע להחזיר את המורים האמתיים שלהם לשגרה ולכן, שנת הלימודים לא תיפתח כסדרה".
"כמובן שכולנו מצרים על כך אבל אם היה לנו אפילו את הספק הקטן שמישהו חולה לא היינו נפגשים, כולם היו בריאים בפגישה, בנוסף לכך שעטינו מסכות ושמרנו על כל כללי הריחוק, אני מקווה שזו רק אזעקת שווא ואף אחד לא נדבק בנגיף". מסכמת אורנים אשר משתפת שהיא מצידה כבר ביצעה בדיקת קורונה לוודא שאינה חולה ומחכה לתוצאות.
אלי יריב ממלא מקום ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך מוסיף: "זה מאוד מצער שיש תחלואה בקרב צוותי בית הספר , אבל צריך להפנים היטב שהתחלואה תלווה אותנו עוד זמן רב עד אשר יגיע החיסון, אנחנו קוראים לציבור לפעול בהתאם להנחיות לשמור מרחק ולעטות מסכות ולהיזהר מכל משמר. לגבי בית הספר 'דוד אלעזר' אנחנו פועלים להפעילו מיד שיתאפשר ".