חוף המרינה, הצמוד למלון "סנסט", גדוש מבקרים בכל ימות השבוע, אך עדיין אינו מוכרז. בשל כך נמנעים מהמבקרים בו דברים אלמנטריים כמו שירותי הצלה ומקלחונים לרחצה.
בשנים האחרונות השקיעה עיריית בת ים במתחם השקעה גדולה בדמות בניית "דק", ריצוף וחניון לרווחת התושבים שפוקדים את המסעדות והברים הסמוכים. כל אלה ועוד מושכים מתרחצים רבים למקום, אך למרות זאת החוף עדיין לא מוכרז.
1 צפייה בגלריה
מתרחצים בחוף המרינה
מתרחצים בחוף המרינה
מתרחצים בחוף המרינה
( צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
יש לציין כי במקום מצד אחד ניתן לשכור כיסאות ושמשיות, אולם מצד שני, אין שירותי הצלה או מקלחונים לטובת המבקרים. ואם לא די בכך, העירייה סגרה באחרונה את ברז המים היחיד שהיה במקום והמתרחצים זועמים: "אנחנו מגיעים לפה עם הילדים באופן קבוע, יש פה מוזיקה מהמסעדות וחוף מאוד מרווח, גם החניה נוחה, אבל זה הזוי שאין פה 'דוש' לרחוץ את הילדים אחרי הבילוי בחוף".
עוד מוסיפים מבקרים: "כיסאות ושולחנות זה בסדר לשים בחוף הים אבל ברז לשטוף רגליים לא? אם החוף אינו מוכרז, שלא יאשרו לשים פה כלום, אז נימנע מלבוא לפה".
גם חבר מועצת העיר, שמעון ועקנין, מצטרף למבקרים: "זה פשוט חלם, שבקיץ הלוהט, כשיש בישראל בחוף מלא מבקרים, ילדים ותינוקות, אין ברז מים לשטיפה. זה מרגיש כמו הצגה. בגלל שהחוף לא מוכרז ואין מציל לא רוצים להראות שהעירייה כביכול מקדמת ביקורים של אנשים. אז שיסגרו את המקום או שיתפעלו אותו כמו שצריך".
מעיריית בת ים נמסר: "אנו פועלים מול משרד הפנים להסדרת נושא הרחצה בחוף, כולל התקנת המקלחות".
כל העדכונים - חדשות בת ים