"מה קורה במחלקת הארנונה בבת ים?", תוהה תושב העיר אשר התקשר לשלם באופן טלפוני את החיוב החודשי של הארנונה שלו, ולאחר מספר שבועות גילה שהחיוב נקלט עבור תושב אחר ולא עבור ביתו. "אני מציע לכל התושבים לבדוק טוב טוב את החיובים אותם הם משלמים מול העירייה".
הרומן של תושב העיר עם מחלקת הארנונה בעיריית בבת ים מתחילה עוד בחודש יולי כאשר לדבריו, שילם באמצעות המשיבון האוטומטי של מחלקת ארנונה 897.59 ש"ח כמצוין בטופס לתשלום הארנונה של ביתו.
2 צפייה בגלריה
תשלום ארנונה
תשלום ארנונה
תשלום ארנונה
(צילום: הרצל יוסף)
קראו גם:
כעבור חודש, כאשר קיבל התושב התראה על חוב עם ריבית פיגורים, החליט להתקשר למוקד הבירורים, אך לדבריו, "כל מאמצי לקבל מענה העלו חרס. לטלפון לא ענו ולהודעות שהשארתי לא חזרו. ניסיתי את מזלי עוד כמה פעמים עד שנואשתי".
לבסוף החליט התושב להמתין לתדפיס החיובים של כרטיס האשראי, אך עם קבלתו משהו לא הסתדר לו. "גיליתי שהתשלום שהתקבל, אומנם בחמישה תשלומים כפי שביקשתי אבל סכום החיוב שונה ועל סך 507.83 ש"ח. מיד ניסיתי לפנות שוב למוקד הארנונה לבירור אבל שוב נותרתי ללא מענה".
לבסוף לטענתו, כאשר לאחר מספר ניסיונות הוא הצליח להשיג את המוקד, פרס בפני הנציגה את הבעיה. "נראה היה שהיא לא מבינה כלל איך פועל מוקד התשלומים וכיצד לטפל בבעיה שלי. יתרה מזאת, היא אף ניסתה להתנער ממני ולהאשים אותי בהקשת סכום לא נכון לחיוב". רק לאחר שהתעקש הודתה הנציגה כי 'התשלום נרשם לטובת תושב אחר מרחוב רהב בעיר'.
2 צפייה בגלריה
(עיריית בת ים | צילום: גפן גיל)
"לי אין מושג מי זה התושב שלזכותו נרשם התשלום שלי ולכן ביקשתי לדבר עם מישהו בכיר ממנה כדי לקבל מענה לפנייתי. הנציגה הבטיחה להעביר פנייה דחופה שלי, אך עד היום אני מחכה שמישהו יחזור אלי. אני חושש שיש אולי איזשהי קומבינה במדור התשלומים שנעשתה על חשבון הגב שלי ובכלל אני מציע לכול התושבים לבדוק טוב טוב לאן הולך הכסף שלהם", מוסיף המתלונן.
מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "אנו מצרים על חווית השירות של התושב. פנייתו טופלה, ואף בוצעה שיחה עם התושב בו הוסבר לו מקור הטעות".
לכל העדכונים - חדשות בת ים