התאריך בלוח השנה אמנם מבשר על ספטמבר אך עבור ילדי גן 'צוללנים', בני שלוש וארבע, שנת הלימודים טרם נכנסה לשגרה. הילדים נאלצים ללמוד במבנה זמני מאחר והשיפוץ בגן טרם הסתיים, מה שמונע, לדבריהם, גם קיום צהרון.
1 צפייה בגלריה
כמה יעלה ומי יפעיל? בינתיים אין תשובות
כמה יעלה ומי יפעיל? בינתיים אין תשובות
עדיין אין פתרון
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
קראו גם:
30 משפחות התחילו את שנת הלימודים אובדי עצות. "גם ככה זו שנה מאתגרת עם הסתגלות קשה, ללא כניסת הורים לילדים כה צעירים, עכשיו גם המבנה שהם נמצאים בו הוא זמני בלבד עד סיום השיפוצים ובעוד זמן מה הם יצטרכו להתרגל שוב למבנה אחר. כל השינויים הללו יוצרים בלבול בקרב הילדים וחבל שבמנהל החינוך לא נערכים לדברים מבעד מועד", כועסים ההורים.
בנוסף למבנה הזמני, גם הצהרון לא נפתח, מה שמקשה על ההורים לצאת לעבוד בהיעדר מסגרת צהריים לילדיהם.
"נרשמנו לצהרון אבל כנראה שלא היו מספיק ילדים לפתיחת צהרון אצלנו בגן, במקרים כאלה בדרך כלל מאחדים מס' גנים יחד הנמצאים באותו המתחם וכך נותנים פתרון לכל הילדים", אומרת אחת האמהות ומסבירה שבמקרה הזה לא ניתן לעשות זאת, "בגלל שהגן שלנו עדיין בשיפוץ העבירו אותנו לכיתה זמנית מרוחקת מאשכול הגנים. בינתיים אנחנו ההורים נאלצים להפסיד שעות עבודה בגלל חוסר המוכנות של הגן. האבסורד הוא שבעירייה מפרסמים שמערכת החינוך נפתחה כסדרה כאשר אצלנו יש הכול מלבד סדר".
מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "בצל הקורונה העירייה ביצעה השנה שיפוצים בכ-50 מוסדות חינוך ברחבי העיר, עלות סך השיפוצים השנה מוערך בסכום חסר תקדים של כ-40 מיליון שקלים, ובתקופה מאתגרת של הקורונה.
ישנם גנים ומוסדות שסבלו מהזנחה רבת שנים, ובהם גן הצוללנים. העבודות במקום ימשכו עוד מספר ימים לתוך שנת הלימודים ואנחנו עמלים על ביצוע איכותי ומהיר כך שהילדים ישבו למבנה בשבוע הקרוב".
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות בת ים