הותר לפרסום כי רופא השיניים שנרצח אתמול על ידי חברו בבת ים הוא ד"ר גרגורי גריגורייב, תושב העיר בן 63.
סרגיי יפימוב, בעל מספרה (56) העובד בסמוך למרפאת השיניים של גריגורייב (63) ז"ל, תושב בת ים שנרצח אמש ברחוב בלפור בעיר וחשוד ברציחתו, הובא הבוקר (שני) אל בית משפט השלום בתל אביב ומעצרו הוארך ב-8 ימים. על פ
2 צפייה בגלריה
ד"ר גרגורי גריגורייב
ד"ר גרגורי גריגורייב
ד"ר גרגורי גריגורייב
(צילום: רפרודוקציה)
יפימוב הסגיר את עצמו אמש לכוחות המשטרה, שעות ספורות לאחר שנפתחה חקירת הרצח ומי שייצג אותו בדיון שהחל לפני כשעה הוא עו"ד שחר חצרוני.
אירוע הרצח, במהלכו נדקר רופא השיניים בפלג גופו העליון, הסעיר אתמול את תושבי מתחם המגורים שמתחתיו פועלים בתי העסק של רופא השיניים שנרצח והספר החשוד בביצוע המעשה – שאינו בעל המספרה בה התמוטט הקורבן.
אחד מתושבי הרחוב, המתגורר מעל בתי העסק ברחוב בלפור 13 בעיר, מספר כי החודשיים האחרונים היו קשים למדי עבור בעלי העסקים ברחוב מאחר ובעקבות ההסגר שהוטל לאור התפרצות מגיפת הקורונה נקלעו בעלי העסקים במתחם לקשיים.
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בבת ים
זירת הרצח בבת ים
זירת הרצח בבת ים
(צילום: יריב כץ)

"זה לא סוד שבעלי עסקים רבים סבלו מאוד בתקופה הזאת וגם ככה כולם היו 'על הקצה'", אומר האיש.
"מי שחי פה וראה את בעלי העסקים האלה מסתובבים פה מתוסכלים כי הם לא יכולים לעבוד ולפרנס עשוי להבין טיפה את מצב הרוח פה בתקופה האחרונה".
"בכל מקרה אירוע שכזה לא היה צריך לקרות ואנחנו מאוד מקווים שהשקט יחזור לפה כמה שיותר מהר".
מהמשטרה נמסר: "בהמשך לרצח שארע אתמול (א') ברחוב בלפור בבת ים, הסתיים בבית משפט השלום בת״א דיון באשר להארכת מעצרו של החשוד (56, בת ים)".