אירוע דקירה קשה בבת ים, כאשר כוחות הצלה מדווחים על גבר כבן 60 שנפצע קשה מדקירה, והתמוטט במספרה ברחוב בלפור אליה כל הנראה נמלט. לאחר שעה קלה, מת הגבר מפצעיו בבית החולים וולפסון. במשטרה בודקים חשד לרצח - שני גברים נעצרו בחשד למעורבות באירוע.
(צילום באדיבות דוברות המשטרה)
מבירור הפרטים עולה כי מדובר ברופא שיניים בן 63, תושב בת ים, וכי הדקירה התרחשה בתוך הקליניקה בו הוא עובד. אל המספרה ברחוב בלפור הגיע הספר, כאשר נמלט מהמרפאה.
3 צפייה בגלריה
זירת הדקירה בבת ים
זירת הדקירה בבת ים
זירת הדקירה בבת ים
(צילום: איחוד הצלה)
עם היוודע האירוע נמסר ממשטרת ישראל: "כוחות משטרה וגורמי הצלה הגיעו למקום, שם אותר גבר פצוע. פרטיו אינם ידועים בשלב הזה למשטרה. הפצוע פונה לבית החולים וולפסון במצב קשה (עפ"י גורמי רפואה). המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע. בשלב זה נראה כי הרקע הינו פלילי".
3 צפייה בגלריה
המראות קשים
המראות קשים
המראות קשים
(צילום: יריב כץ)
ההמולה שהיתה בזירת האירוע בשעת המקרה הובילה את חוקרי המשטרה למסקנה כי ייתכן שהאירוע אינו קשור למספרה ששמה נקשר תחילה עם הזעקת כוחות ההצלה למקום.
תושב העיר שהגיע לזירה זמן קצר לאחר המקרה אומר: "אנשים שהיו שם טוענים שהאיש פשוט רץ ברחוב כשהוא דקור ופשוט נפל על הקרקע. יכול להיות שנדקר באחת החנויות או בחצרות אחד הבניינים או באחת הדירות, אלוהים יודע".
ניר דורפמן ויניב ירושלמי חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "הענקנו סיוע ראשוני לפצוע שסובל מפציעה חודרת בפלג גופו העליון. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר קשה".
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח
זירת הרצח
זירת הרצח
(צילום: יריב כץ)
מדוברות מד"א נמסר: בשעה 17:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצוע במספרה בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון גבר בן 70 במצב קשה, עם פציעה חודרת".
חובש רפואת חירום במד"א מעוז ויברמן, סיפר: "במקום הייתה המולה גדולה. הגבר שכב על הרצפה, כשהוא מחוסר הכרה. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים, ופינינו אותו במהירות לבית החולים וולפסון, כשמצבו קשה".