ביקור של בני זוג מבת ים בקניון המקומי הסתיים בפציעה לא נעימה עבור הבעל (55). על פי כתב התביעה האיש ורעייתו ערכו קניות במרכז להנאתם, אך כשפנו לעזוב את המקום ולהגיע לחניון, נפל הגבר במדרגות. לטענתו, השטח היה חשוך, המדרגות היו פגומות ושבורות ולא היה מעקה בטיחות שאולי היה מסייע לו למנוע את הנפילה.
1 צפייה בגלריה
מעד
מעד
מעד
(קניון בת ים | צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
לפי כתב התביעה שהוגש באמצעות עו"ד גיל קראוס, בעקבות הנפילה פונה האיש לבית החולים ושם אובחן עם פגיעות רבות, שבר והגבלת תנועה ואף נדרש לעבור ניתוחים בידו כדי לקבע אותה ולהחליף בה מפרק. עוד נטען, כי במשך ימים רבים סבל האיש מכאבים עזים, התרוצץ בין טיפולים רפואיים, פיזיותרפיה ואפילו טיפול פסיכולוגי שלו נזקק עקב הטראומה.
בכתב התביעה המקורי דרש הגבר פיצוי על סך 678 אלף שקל בגין הפסדי שכר, הוצאות רפואיות, עזרה וכדומה. במהלך הדיונים טען עורך דינו כי על הנהלת קניון קיים נטל האחריות על שמירת המבנה בטוח עבור המבקרים בו וכי היא היתה אחראית על המפגע והיתה צריכה לטפל בו, כיוון שמדובר במעבר שבו עוברים אנשים רבים בדרכם לקניון וביציאה ממנו.
הצדדים ניסו להגיע להבנות ובסופו של דבר אישר בית המשפט הסכם פשרה, במסגרתו הקניון הסכים לשלם לאיש פיצוי בסך חצי מיליון שקלים.