קבלן אשר ביצע מספר עבודות עבור עיריית בת ים, עדיין מחכה, לטענתו, לתשלום עבורן. זאת למרות שעברו שבע שנים מאז שלדברי עורך דינו בוצעה הלנת השכר הראשונה.
2 צפייה בגלריה
עדיין מחכה לתשלום
עדיין מחכה לתשלום
עדיין מחכה לתשלום
(קבלן. צילום נחום סגל)
בכתב תביעה שהגיש הקבלן נגד עיריית בת ים, הוא טוען כי הלנת השכר הראשונה החלה כבר בשנת 2013, אז נשכרו שירותיו במטרה לשפץ שירותים בחוף הים תמורת סכום של כ־270 אלף שקל. הסכם העבודה והזמנת העבודה חתומה על ידי כל הגורמים הרלוונטיים בעירייה, לרבות סגן ראש העיר, הגזבר, מנהל המחלקה, סמנכ"ל חטיבת התפעול, סגן מנהל אגף הכספים ומנכ"ל העירייה דאז. אך על פי כתב התביעה, כאשר הגיע זמן התשלום עיריית בת ים שילמה לקבלן רק חלק מהסכום.
קראו גם:
עו"ד ג'קי בובליל, שמייצג את התובע: "מרשי יצא מנקודת הנחה שמדובר במקור עבודה בדמות רשות מקומית, שלא עוזבים, אז הוא המשיך לערוך שיפוצים עבור העירייה - עבודות תשתיות, גינון וטיח, שיפוץ חדר שירותים בגן ילדים עירוני, ואף שיפוץ ישיבה בעיר".
על פי כתב התביעה גם בעבודות הללו עיריית בת ים נמנעה לשלם לו את מלוא הסכום עבור עבודתו, למרות שהוא ביצע את העבודות במלואן.
2 צפייה בגלריה
עו"ד ג'קי בובליל
עו"ד ג'קי בובליל
עו"ד ג'קי בובליל
(צילום: פרטי)
עוד על פי כתב התביעה, סך כל החובות של עיריית בת ים לקבלן מסתכם בלמעלה מ־190 אלף שקל, ולכן החליט הקבלן להגיש עתירה לבית משפט בנושא.
עו"ד בובליל טוען כי התקיימו בין הצדדים מגעים כדי להגיע לפשרה. "האמנתי שזה עומד להסתדר תוך זמן קצר", הוא אומר, "אך לאכזבתי העירייה בחרה לנהל את ההליך בבית משפט ולהמשיך למשוך זמן במקום לשלם לתובע".
כעת השניים עומדים בפני משפט. "אני סבור שלעירייה שהיא גוף ציבורי שחייב באמות מידה מיוחדות אסור לפעול בצורה כזו כלפי הקבלן", מסכם עו"ד בובליל, "יש לי תחושה שהעומדים בראש הרשות לא מודעים להתנהלות הזו ולא היו רוצים לתת לה יד".
מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "העירייה אינה מנהלת את ענינה המשפטיים בתקשורת, ותגיב לתביעה בבית המשפט"
לעדכונים - חדשות בת ים