"הם מטילים צרכיהם בשיחים, ישנים ליד המתקנים בגינה ואף זורקים סיגריות, שכבר גרמו לשתי דליקות באחת החורשות שלנו" - אלה חלק מהתלונות שיש לתושבי שכונת הקרוואנים בבת ים, נגד עובדי הרכבת הקלה של חברת נת"ע.
1 צפייה בגלריה
השריפה בחורשה
השריפה בחורשה
השריפה בחורשה
(צילום פרטי)
קראו גם:
כאמור, השבוע פרצה דליקה שנייה בחודש האחרון, בחורשה הירוקה שגובלת בשכונה. לפחות על פי הדיירים במקום, הכתובת להשחתה היא אחת - עובדי הרכבת הקלה, בצומת הרחובות הרב ניסנבאום והקוממיות. "אחת הגינות הציבוריות בשכונה הפכה לנקודת המנוחה שלהם", מסביר אחד התושבים, "הם אוכלים שם ארוחת צהריים, מעשנים סיגריות וזורקים אותן לשיחים, כנראה חצי בוערות. הפעם מכבי האש הגיעו בזמן וכיבו את השריפה, אבל אנחנו חוששים מהפעם הבאה".
מלבד החשש משריפות, טוענים התושבים להתנהגות בלתי הולמת: "לא אחת תפסנו אותם עושים צרכים אצלנו בשיחים ואף נזרקים על הדשא למנוחה, תופסים תנומה ואם אתה נוסע על הכביש או נכנס לשכונה זה הדבר הראשון שאתה רואה. בעינינו זה ממש הזוי ואף מטריד. כל מה שנשאר לנו לקוות הוא שהעבודות יסתיימו כמה שיותר מהר. נקלענו לסיוט שעוד לא ברור לנו מתי הוא ייגמר".
מחברת נת"ע נמסר בתגובה: "מדובר בתמונות מלפני מספר שבועות, בחלקן כלל לא ברור אם קיים קשר לעובדי הרכבת. מבדיקה עם הקבלן במקום לא נמצא איש מעובדיו בתמונות. יחד עם זאת חידדה נת"ע את הנהלים מול עובדי הקבלן".