זו הרתעה? עונש של חודשיים עבודות שירות בלבד נגזרו אתמול (שני) על תושב בת ים ששלח לחברתו לשעבר סרטונים שלו מתעלל בכלבם המשותף. בנוסף נקבע כי אסור לו להחזיק בעל חיים בשנתיים הקרובות.
1 צפייה בגלריה
הכלב לאחר חילוצו
הכלב לאחר חילוצו
הכלב לאחר חילוצו
(צילום: משרד החקלאות)
בחודש אוקטובר 2020 העיר בת ים רעדה כשנחשפו סרטונים שהעביר תושב העיר, אלן מוריסון (36), לחברתו לשעבר בהם הוא נראה מתעלל בכלבם המשותף כנקמה על כך שעזבה אותו.
קראו גם:
הסרטון הופץ ברשתות החברתיות ומאות מתושבי העיר מלווים בכוכבי הרשת מישל טרוני ודניס רצ'קוב, הגיעו לביתו בדרישה לקבל את הכלב. המשטרה הגיעה למקום כשעלה חשש כי התושבים הזועמים יבצעו בו לינץ, והוא נעצר והואשם בהתעללות בבעלי חיים ואיומים.
במהלך המשפט התגלה כי מוריסון דרש מחברתו לשעבר לחזור אליו בשיחות טלפון והודעות מאיימות ושלח לה סרטונים שצילם בדירתו בהם הוא מכה את הכלב בעודו מייבב. חברתו לשעבר חסמה אותו וכנקמה הוא קשר את רגלי הכלב, חסם את פיו, גרר אותו הוכה אותו בחוזקה. את הסרטון שלח לחברתו לשעבר מטלפון אחר עם ההודעה: "את בחרת להיות אכזרית. היית יכולה להיות נחמדה. את עשית את זה".
בדיון המשפטי ניסו הצדדים להגיע להבנות, וכתב האישום הוקל במקביל להודאת הנאשם. בנוסף העידו לטובתו גורמים מעמותה שסיפרו כי מדובר באדם שעלה לארץ מארצות הברית ממניעים ציוניים, התמודד עם קשיי קליטה רבים אך התנדב למען ילדים אחרים.
אתמול כאמור פסק בית המשפט השלום בתל אביב את גזר דינו, החליט להתחשב בנסיבות חייו ובכך שאין לו עבר פלילי, ופסק לו חודשיים מאסר שהומרו בעבודות שרות בלבד, 6 חודשים של מאסר על תנאי ופיצוי של חברתו לשעבר בארבעת אלפים שקלים. בנוסף נקבע כי אסור לו להחזיק בעל חיים בשתיים הקרובות.
לעדכונים - חדשות בת ים