יקבל את עונשו: כתב אישום הוגש נגד אלן רוס מוריסון מבת ים שצולם מתעלל בכלבו בדירה בבת ים. סרטון אכזרי שעורר סערה והוביל לכך שתושבים הגיעו אל ביתו באמצע הלילה, לקחו מידיו את הכלב והזעיקו את המשטרה.
1 צפייה בגלריה
מוריסון והכלב שהוכה
מוריסון והכלב שהוכה
מוריסון והכלב שהוכה
(צילום: משרד החקלאות, מתוך הרשת החברתית)
במשטרה מספרים כי בעקבות דיווח שהתקבל ביום שלישי אודות חשד להתעללות בכלב על ידי בעליו בבת ים, החשוד (35, בת ים), הוא נעצר בו בלילה, והמשטרה פתחה בחקירה שכללה איסוף ראיות מהיר, גביית תלונות ועדויות.
קראו גם:
במסגרת חקירת המשטרה, הוברר כי החשוד איים על בת זוגו לשעבר שיפגע בכלבו כתגובה לפרידתם, מימש את איומו תוך פגיעה חסרת רסן בכלב. החשוד אף שלח לזוגתו לשעבר סרטונים בהם הוא נראה מתעלל בכלבו.
אתמול (רביעי) בית משפט השלום בת״א נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד, תוך שהוא מביע זעזוע ממעשיו של החשוד. היום הגישה חטיבת התביעות של המשטרה, נגד החשוד כתב אישום המייחס לו התעללות בבעל חיים ואיומים נגד בת זוגו לשעבר. בנוסף הורה בית המשפט על הארכת מעצרו עד ה-14.10.2020.
(צילום: דוברות המשטרה)
מהמשטרה נמסר כי, "משטרת ישראל מגנה כל עבירת אלימות ובכלל זאת והתעללות בבעלי חיים המבוצעות באכזריות וללא חמלה ותמשיך לפעול באופן נחוש להפסקתן ולמיצוי הדין עם העבריינים".
לעדכונים נוספים - חדשות בת ים