אלכוהול, סכינים קפיציות וגז מדמיע: בני הנוער השתלטו על פארק פרס בחולון והבריחו את המתאמנים. "כשמגיע הקיץ אני מעדיפה לרוץ במקום אחר", אומרת אחת התושבות.
1 צפייה בגלריה
פארק פרס בחולון. מפחיד בלילות
פארק פרס בחולון. מפחיד בלילות
פארק פרס בחולון. מפחיד בלילות
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
לפני כשבועיים יצאו בני הנוער לחופש הגדול, וקשה שלא לשים לב לנוכחות שלהם בשעות הערב ברחובות, בפארקים ציבוריים, במרכזים מסחריים ובעיקר בפארק פרס. תושבי חולון שנוהגים להתאמן במקום טוענים כי בני הנוער החלו להשליט פחד ואימה בפארק ומסתובבים עם בקבוקי אלכוהול, סכינים קפיציות ולעתים גם עם גז מדמיע, מתקוטטים ביניהם ויוצרים אווירה מאיימת. חלק מהתושבים העלו את הטענות ברשתות החברתיות.
"הם לא מסתובבים בלב הפארק, איפה שמואר ויש הרבה אנשים", מספרת דיירת מרחוב משה שרת הסמוך, "אלא מנסים להיטמע באזורים החשוכים בין העצים, החניון או מתקני ההתעמלות. היה בחור שסיפר שראו כמה נערים עם סכין קפיצית שרצו אחרי נער אחד שנמלט מהם בריצה לכביש. היו לפחות שני מקרים של אנשים שהרגישו גז מדמיע שילדים כנראה השפריצו אחד על השני, זה מפחיד". במקרה אחר סיפר שכן כי ראה מספר בנות מכות נערה אחת, וכשחבריה הגיעו הקטטה רק הסלימה. רק נוכחות של מספר אנשים מבוגרים במקום הרגיעה את הרוחות".
דיווחתם למשטרה?
"אני רואה את זה מרחוק בחלון. עד שאתקשר למשטרה הם כבר ייעלמו. באופן אישי אני תמיד מפסיקה לעשות שם הליכות בחופש הגדול כי המקום הופך ליותר עמוס בני נוער וזה מלחיץ, אבל כזאת פריצת גבולות לא ראיתי מעולם. מי שמע על בני נוער שסתם ככה מסתובבים עם סכין או גז מדמיע? זה אחד מאזורי הבילוי האהובים בעיר וחייבים לשים לזה סוף".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "המשטרה מגבירה את פריסתה המבצעית בנקודות חיכוך וריכוזי קהל על מנת לשמור על שלום הציבור וביטחונו, לצד שמירה על הסדר הציבורי, מניעת הפרעות מנוחה ואירועי ונדליזם. יש לציין כי מערך המודיעין עורך כל העת מיפוי עדכני של מוקדים הדורשים נוכחות מוגברת, גלויה וסמויה, בהתאם למידע, דיווחים למוקד 100 ותיקי חקירה".