אושיית הרשת, גילי כהן, חשף היום בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא חזר מטיפול בבית חולים וולפסון, ככל הנראה בשל אבנים בכליות. אך מהר מאוד, הפוסט קיבל תפנית מפתיעה.
1 צפייה בגלריה
גילי כהן, וולפסון
גילי כהן, וולפסון
גילי כהן, וולפסון
(צילום: מתוך היוטויוב, עידו ארז)
"אני חוזר עכשיו מבי״ח וולפסון, ככל הנראה אבנים בכליות. יהיה בסדר בע״ה", הוא כתב והוסיף, "אבל לא לשם כך כינסתי אתכם. אני פה כדי להצדיע, כן, להצדיע, לצוות האחים והאחיות בבתי החולים, שעושים עבודת קודש.
"כל ארבע דקות נכנס חולה אחר למיון, כל אחד והסיפור שלו, כל אחד והצרה שלו - כל אחד רוצה/דורש טיפול כמה שיותר מהר. הצוות מתמרן בין כולם, לוקח מדדים לזה, שולח לצילום את ההוא, מנסה להבין איפה יש מקרה דחוף ואיפה אפשר להתעכב קצת.
קראו גם >>>
"חברים יקרים, האנשים האלה למדו את המקצוע, כדי לעזור לנו, להקל עלינו, להציל אותנו. נכון, הם לא עושים את זה בחינם, אבל יחסית למה שהם עושים ומה שהם עוברים, זה חצי חינם, תאמינו לי. שיהיה ברור. אף אחד מהאחים והאחיות שטיפלו בי, לא הכיר אותי
מכן, הגיע גילי לשורה התחתונה, האלימות נגד הצוותים הרופאיים: "יפים שליייי. אין ספק שכשאתה מלווה חולה לחדר מיון, אתה בלחץ, אתה בפאניקה, אתה רואה לנגד עיניך רק את הקרוב שלך, אבל אנחנו, כולנו, חייבים להיות מאופקים, גם אם הרופא והאחיות טיפה מתעכבים".
"להוציא את העצבים על מי שיעשה הכל כדי לעזור לך, זה לא נכון, לא חכם ולא יפה".
לסיום הוסיף כהן, שהוא העלה את הפוסט על דעתו בלבד, וכי אף אחד מהנהלת בית החולים לא ידע על כוונתו, והוסיף "נשבע". מי ייתן והמסר יחלחל לכולנו.
לכל העידכונים - חדשות בת ים