השנה בעקבות סגר נגיף הקורונה והגבלת ההתקהלויות נאלצו גם תושבי בת ים בביתם וללא התקהלות. אחת היוזמות לשמח את התושבים היו משאיות מוזיקליות. אחת מהן הייתה משאית מוזיקלית שהוביל סגן ראש העירייה אורי בוסקילה, שאף נראה רוקד לצידה בסרטון שתועד מאחת העצירות שלה בעיר.
2 צפייה בגלריה
התקהלות מסוכנת? האירוע בבת ים
התקהלות מסוכנת? האירוע בבת ים
התקהלות מסוכנת? האירוע בבת ים
(צילום: פרטי)
קראו גם:
המשאיות המוזיקליות שנעות ברחבי העיר כאשר התושבים צופים בהן מהמרפסות והחלונות הפכו למנהג כבר בימי הסגר הקודם. אך מה קורה כאשר התושבים לא נשארים בבתים אלא יוצאים לרקוד עם המשאית?
כך נראה שקרה בימי חול המועד כאשר משאית שמחה שהוביל סגן ראש העירייה ומחזיק תיק ההנדסה, אורי בוסקילה, (יש לציין שאין מדובר במשאית שיזמה העירייה) עצרה באחד מרחובות העיר. בסרטון שתועד מהאירוע נראית התקהלות וריקודים סביב המשאית, כאשר אחד הרוקדים הוא בוסקילה.
2 צפייה בגלריה
(אורי בוסקילה | צילום: קובי קואנקס)
תושבים רבים שנכחו במקום, וצילמו את הנעשה הלינו על כך, ואחד מהם טוען כי, "משאית 'השמחה' עצרה וגרמה להתקהלויות כפי שרואים בסרטון. כאשר הוא מצידו, לא עשה כלום, ממשיך לרקוד וההתקהלות לא מטרידה אותו למרות שזה בניגוד לחוק, ויכול לגרום לסיכון חיי אדם ולהדבקות בנגיף הקורונה. לצערי כמו שחברי כנסת מצפצפים על החוק נראה שגם הוא כחבר מועצה, מרגיש עליון לחוק שקבעה הממשלה".
תושבים אף טוענים שלמרות שבמקום נכחה משטרה, העצירה וההתקהלות לא הופסקה.
מהמשטרה נמסר: מדובר באירוע עירוני שהתקיים בשבוע שעבר, במהלך חול המועד, בתיאום מראש ובליווי של המשטרה. המשאית נסעה ברחובות העיר, באופן תקין ובהתאם להנחיות. הסרטון משקף עצירה של דקות ספורות בלבד והכוחות המלווים פעלו לכך שהמשאית תמשיך בנסיעתה".
תגובת אורי בוסקילה תתפרסם כשתתקבל.
לעדכונים נוספים - חדשות בת ים