חברת נת"ע ממשיכה לבצע עבודות ברחבי בת ים כדי להקים מסילה ותשתית לרכבת הקלה. לרעש ולאבק - התושבים כבר כמעט התרגלו, אך לאחרונה נוצר מטרד חדש כאשר במסגרת העבודות מנותקת תאורת הרחוב ברחובות שלמים שנשארים בעלטה במשך שעות הלילה לאורך מספר ימים.
1 צפייה בגלריה
עבודות הרכבת הקלה
עבודות הרכבת הקלה
עבודות הרכבת הקלה
(צילום: קובי קואנקס)
רק לאחרונה חובר רחוב ברנר לתאורה, לאחר שבועות ארוכים בהם היה חשוך, וברחובות פנקס, דנין, דניאל, והפטמן התמודדו התושבים עם חושך במשך שבועות ארוכים.
קראו גם:
לדיירים שפנו למוקד העירוני נמסר כי הנושא באחריות נת"ע, אך היא אינה יכולה להתחייב על מועד חיבור התאורה, כיוון שהניתוק נעשה במסגרת עבודות בנייה שמתקדמות בקצב שונה.
"זה לא הגיוני וזה מסוכן", טוען דייר המתגורר באיזור. "אני עוד מאיר עם הנייד שלי, אבל יש כאן קשישים וכבדי ראייה שעבורם זו ממש סכנת חיים. בימי החורף, במיוחד הגשומים, מחשיך מוקדם ולפעמים כבר בשש בערב אי־אפשר לראות צעד אחד קדימה.
אם הם יודעים שהם עומדים לנתק תאורה ברחוב לכמה שבועות, מדוע הם לא דואגים לתאורה ניידת? זה לא יום ולא יומיים וזה לא רחוב אחד וזהו, אלא איזור שלם שסובל מניתוקי תאורה. הם חייבים להפסיק להתעלם מהתושבים ולהתחיל לחשוב על התוצאות של העבודות שלהם. אני מבין שהמטרה חשובה, אבל אפשר לעשות דברים אחרת".
מנת"ע נמסר: "נת"ע מעסיקה קבלן אחזקה באזור הזה, הפועל מיידית לטיפול בתקלות ועובד גם מול קבלן האחזקה של העירייה ומול מוקד העירייה כדי לאפשר טיפול מהיר ויעיל. נת"ע מתכננת את שיקום הרחובות לאורך תוואי הרכבת הקלה, הכולל גם את חידוש התאורה".
לעדכונים - חדשות בת ים