המקלטים העירוניים מושאלים לעתים לעסקים פרטיים או בעבור שירותים קהילתיים, כדוגמת בתי כנסת, 'כולל', קן תנועות נוער וכדומה. אך על פי הדיירים בשכונת 'עמידר', ההסבה של המקלט ברחוב החלוצים לבית כנסת הפכה למטרד. כעת הם מלינים על כך שהרחבת המתחם ממשיכה להיעשות על חשבון השטח הציבורי.
1 צפייה בגלריה
המקלט שהפך לבית כנסת ברחוב החלוצים
המקלט שהפך לבית כנסת ברחוב החלוצים
המקלט שהפך לבית כנסת ברחוב החלוצים
(צילום: באדיבות תושבים)
קראו עוד:
"לפני כשנה בנו מאחורי המקלט מתחם שלם הכולל מקווה לטבילה. זוהי אינה הפעם הראשונה שמרחיבים את המתחם, כל שנה בערך מוסיפים ומגדילים את המבנה עוד ועוד על חשבון שטח ציבורי של השכונה - ללא מתן דין וחשבון לתושבי הרחוב", מספרים תושבים ומוסיפים כי השבוע החלו להגיע למקום משאיות עם ציוד בנייה. כך הם שמו לב כי מאחורי הברזנט והגדר של המתחם ממשיכות להיעשות עבודות בנייה. "כל זה נעשה על המדרכה ועל שטח הרחוב. גם ככה אנחנו סובלים בשכונה ממצוקת חניה אדירה וגם את מעט החניות שיש לנו תופסים המבקרים הרבים במקום המאולתר".
עוד לדברי המתלוננים, הם פנו לא אחת למוקד הפיקוח העירוני, אך לטענתם "התלונות מגיעות לאוזניים ערלות. הבנייה נמשכת זה מספר ימים ומחלקת הפיקוח על הבנייה גוררים רגליים. אפשר לעצור את זה כעת בתהליך הבנייה, ולמרות זאת לא נעשה עד עתה דבר בנושא".
מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "הנושא ידוע ומטופל. הפיקוח על הבנייה ביצע בדיקה במקום, והוצע צו הפסקת עבודה. הנושא יועבר בהתאם לממצאים בשטח לבחינת התביעה העירונית להמשך טיפול בהתאם לחוק".
כל העדכונים - חדשות בת ים