אוסף פגרי החיות בבת ים הסביר את מעשיו: "אני לא פוגע בהן, רק אוסף את הגופות למטרות אומנות". במהלך הדיון התגלה כי ביצע מעשים דומים בעבר, זאת למרות ששכניו העידו כי הוא חובב בעלי חיים ונוהג להאכיל חתולי רחוב.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום המחשה: shutterstock)
בשבוע שעבר עצרה המשטרה תושב בת ים כבן 70 לאחר שנמצאו בביתו פגרי חיות, כלבו הוחרם והוא נעצר והובא מול שופט שהחליט לשחררו.
בדיון בעניינו התגלה כי החיות המבותרות בביתו אוחסנו במקררו הפרטי וככל הנראה מדובר בחלקים של חתולים ויונים. המשטרה הסבירה כי הגיעה לדירתו עקב מידע מקדים שמסר שכנו ושככל הנראה בין השניים קיים סכסוך. עוד ציינה המשטרה כי כשהשוטרים נכנסו לדירה והחלו לבצע בה חיפוש, הם ראו את החשוד משליך שקית מהחלון, השקית לא נמצאה אך המשטרה ביקשה להוסיף גם שיבוש ראיות לחשדות נגדו.
קראו גם:
כשהשופט ביקש לדעת מה הרקע של האיש התגלה כי כבר בשנת 2014 הוא נעצר עקב ממצאים דומים, כאשר נמצאו פגרי בעלי חיים בדירתו, אך התיק נגדו נסגר. החשוד איחר לדיון כיוון שהלך לשחרר את כלבו, כשהגיע סיפר כי לא עשה דבר רע לחיות וכי מדובר בחיות מתות אותן שמר למטרות אומנות. תושבים מהרחוב שלו ידעו לספר כי לעיתים קרובות ראו אותו מאכיל חתולי רחוב וכי כבר תקופה ארוכה עולה חשד כי הוא שומר פגרי חיות, אך איש לא ראה אותו פוגע בהם בעצמו.
השופט החליט שלא לעצור אותו ולא לשלוח אותו למעצר בית לאחר שסנגורו הוכיח כי הוא משתף פעולה עם חוקריו ולא מפריע להם לבדוק את הדירה וממצאיה. המשטרה ממשיכה בחקירתה.