המחאה נגד תאגיד "מי בת ים" נמשכת, וחברי קהילת "נפגעי מי בת ים" ברשתות החברתיות יצאו השבוע להפגין פעם נוספת ברחובות העיר. השבוע הם דרשו מראשי התאגיד ומראש העירייה להקפיא את החשבונות עד לבירור ההתייקרות.
1 צפייה בגלריה
סכום לא הגיוני
סכום לא הגיוני
סכום לא הגיוני
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
"נוכח התלונות של תושבי בת ים", נכתב במכתב שהופנה לראש העירייה, צביקה ברוט, "אנו מבקשים למנות צוות בדיקה מקצועי, אובייקטיבי וחיצוני. בנוסף לכך, לפנות לתאגיד המים למתן דחיית התשלומים, עד לסיום הבירור, שבסופו תחזור האחריות על חשבונות המים לעירייה".
בתוך כך, ממשיכות לצוץ עדויות נוספות על חשבונות מים מנופחים, כמו זו של תושבת העיר אשר מתגוררת ברחוב קיבוץ גלויות בעיר וקיבלה באחרונה חשבון בגובה 1,000 שקל. משה שבת, בנה של בעלת החשבון, אשר מתגורר עם אמו לסירוגין, טוען כי בחודשים האחרונים חלה עלייה מתמדת בחשבונות המים, "אבל הפעם זה הגיע לסכום באמת לא הגיוני. רשומים שלושה אנשים בבית אבל בפועל אמי רוב הזמן לבד. אחותי ואני מסייעים לה כי היא סובלת מנכות, המונעת ממנה עבודה קשה".
לאחר שהגיע חשבון המים, פנה שבת אל תאגיד המים אך שם נמסר לו, לדבריו, כי "שעון המים נבדק ויצא תקין". בתגובה, המשפחה הזמינה אינסטלטור. הוא בדק ולא מצא נזילה. גם בדקנו צריכה משותפת וגם שם לא התגלתה בעיה, אז איך ייתכן שחשבון המים הוא כה אסטרונומי?".
מתאגיד 'מי בת ים' נמסר: "בבדיקה שערכנו הקריאה שנעשתה בחשבון המדובר הינה תקינה. בהנחה שנשללת נזילה, בפני הלקוח עומדת האפשרות לבדוק את תקינות שעון המים".