פעילות "כנפיים של קרמבו" בסניף קריית אונו, אור יהודה, גבעת שמואל, יהוד ובת ים, יחד עם עמותת ויצ"ו, מקדמות יוזמה משותפת לקראת יום המאבק באלימות נגד נשים שיצוין ב־25 בנובמבר - "נשים עוטות כנפיים". המטרה: להעלות את המודעות למגיפת האלימות כלפי ילדות, נערות ונשים בחברה.
1 צפייה בגלריה
מפעילות הביגודית
מפעילות הביגודית
מפעילות הביגודית
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
שריתה מיה־ממרוט, יו"ר סניף כנפיים של קרמבו בבת ים, הוציאה בימים אלה לפועל את אחת הפעילויות שבמיזם - "הישן שלי - החדש שלה" - התרמת בגדים, מיונם ושיווקם בחנויות "הביגודית" של ויצ"ו, שכל הכנסותיו קודש למען נשים נפגעות אלימות ונערות בסיכון.
"שיתוף הפעולה בינינו מתחיל החודש כי החלטנו בכנפיים של קרמבו שאנו האחראיות על החינוך הבלתי פורמלי, הערכי, החברתי, הקהילתי לא יכולות לדרוש שרק החינוך הפורמלי ידבר על נושאים אלו של אלימות נגד נשים ונערות", אומרת ממרוט. "גם אנחנו צריכות לפעול. בימים אלה של קיטוב חברתי, כשמדינה שלמה עומדת במבחן, 'רוח קרמבו' איתנה מתמיד. החזון והערכים שלנו, 'אני שייך', ו'אני חבר', דווקא היום, בפתחו של חודש המאבק לאלימות נגד נשים, מקבלים משמעות נוספת ואנחנו מבינות ומבינים שהמפתח שלנו בהתגייסותנו למאבק הזה הוא חינוך".
תנועת הנוער כנפיים של קרמבו מיועדת לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, כאשר בתפיסתה של התנועה, "הקשר בין הנערים מחבר ומאפשר לכל אחד להיות מי שהוא, ללא דעות קדומות והגדרות מראש".
"אנחנו מאמינות בלב שלם שכדי ליצור מקום ומשמעות לכל נער ולכל נערה עלינו להיות מעורבות בחיי הקהילה והחברה בה אנו חיים, כי רק ככה נצליח להפוך אותה למקום טוב יותר", מסכמת ממרוט, "ולכן אנחנו מזמינות את הציבור לבוא ולקחת חלק בפעילות, לעשות סדר בארון, לתרום בגדים או מזמנן, למען פעילות שכל הכנסותיה, עבור נשים ונערות במצוקה".
הביגודית פועלת ברחוב העצמאות 49 בבת ים, בימים א' ו־ד' בשעות 9:30 עד 18:30, ובימים ב', ג', ה' בשעות 9:30 עד 15:00.