נראה כי מרבית תושבי גוש דן כבר כמעט התרגלו למטרד הרעש של הכטב"מים (כלי טיס בלתי מאוישים) שמופעלים על ידי חיל האוויר במסגרת אימונים. אך לאחרונה הרעש החמיר באזור בת ים, חולון וראשון לציון, ככל הנראה עקב שימוש מוגבר בשטחים הפתוחים שבין הערים, והתושבים דורשים להעביר את הפעילות למקום אחר.
1 צפייה בגלריה
כטב"ם
כטב"ם
"הרעש לא נותן מנוח". כטב"ם
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
"זה מצב בלתי נסבל", מספרת תושבת שכונת נאות שושנים בחולון, אורלי טווסי. "בכל יום מ- 7 וחצי בבוקר ולפחות עד 15:00 בצהרים יש רעש. לפעמים יש הפוגה של כמה ימים, אבל אנחנו רוצים שזה יפסיק".
קראו גם:
בפייסבוק הופצה קריאה לפנות במייל לפניות הציבור בצה"ל וללשכת מפקד חיל האוויר. טווסי, שעבירה אף היא את תלונתה, מוסיפה: "אמרו שיחזרו אליי, אבל זה טרם קרה. פניתי גם למשרד לאיכות הסביבה שאישרו כי קיבלו פניות רבות וגם הם מנסים לקדם את הנושא. אני מאוד מקווה שזה יעזור".
בנוסף, נפתחה עצומה בשם "מפסיקים את הזמזום בשמי חולון" שמקווה לצבור לפחות 10 אלף חתימות על מנת לפנות עם הבקשה לצבא. "אי אפשר עם הרעש הזה מהבוקר עד הערב. רובנו בבתים: עובדים מהבתים או בחל"ת. התקופה לא קלה ועוד עם הרעש הזה שלא נותן מנוח. אשמח שתחתמו שהרעש מפריע גם לכם, על מנת שנוכל לעצור אותו. ברגע שיהיו מספיק חתימות נוכל לרוץ עם הבקשה להעברת מיקום הניסוי", נכתב בעצומה.
מדובר צה"ל טרם נמסרה תגובה.
כל העדכונים - חדשות בת ים