כ-20 עובדים בסופר דוש סניף "בת ימון" נדבקו בקורונה, עשרות עובדים נוספים ולקוחות התבקשו להיכנס לבידוד. ההתפרצות החריגה באחד הסופרים הפופולאריים בעיר, הובילה לחשש בקרב תושבים רבים שנוהגים לערוך שם את קניותיהם וכן בקרב מטופלים בקופות החולים שממוקמות באותו מרכז מסחרי. במקביל, לאור העלייה בתחלואה בבת ים, הודיע הבוקר ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, על ביקורת פתע במרכולים בעיר.
1 צפייה בגלריה
(סופר דוש | צילום: עמית שעל)
"בכלל לא ידעתי על כל המהומה", מספרת היום אחת הלקוחות שנדרשה להיכנס לבידוד. "הייתי בסופר ביום שישי האחרון, ואתמול התעדכנתי מהתקשורת שהיו שם חולים מאומתים. מיד בדקתי באתר משרד הבריאות והתקשרתי אליהם. הנחו אותי להיכנס לבידוד עד ה-3/7 ולפנות לרופאת המשפחה לצורך ביצוע בדיקת קורונה".
החנות נפתחה מחדש לאחר שבוצע במקום חיטוי והוחלף צוות העובדים בעובדים אחרים ברשת. אחד העובדים החדשים, מספר: "אני בכלל עובד בסניף של סופר דוש בקניון בת ים וביקשו מאיתנו, מספר עובדים, לבוא לעזור בסניף ב"בת ימון" כיוון שכל העובדים הוכנסו לבידוד". "כרגע בסניף יש לקוחות כרגיל", מעידים העובדים.
תגובת הבעלים של סופר דוש: ״לאור התפרצות הקורונה בבת ים, מספר מעובדי סופר דוש בבת ים נמצאו חיוביים לקורונה ורובם במצב טוב ללא תסמינים משמעותיים. כל עובדי הסופר נשלחו לבידוד מלא ואותם החליפו עובדים אחרים. הסופר עובר שלוש פעמים ביום חיטוי יסודי. הממצאים דווחו למשרד הבריאות ואנו נמצאים עמם בקשר רציף כמו גם עם עיריית בת ים. אנו מקפידים על כל הוראות משרד הבריאות באופן שוטף".
פורסם לראשונה: 13:32, 24.06.20