החיילת הקרבית אושר בניסו, בת 19.5, שחולמת על קריירה מוזיקלית לא האמינה שכך כישרונה יתגלה.
3 צפייה בגלריה
אושר בניסו ודויד ברוזה
אושר בניסו ודויד ברוזה
אושר בניסו ודויד ברוזה
(צילום: דובר צה"ל)
בשבוע שעבר, כשהיא בעמדת הש"ג בבסיס באופקים בו היא משרתת כלוחמת בחטיבת חילוץ והצלה בגדוד שחר, היא פתחה את השער לזמר והמלחין דויד ברוזה, שהגיע לשיר ולנגן לחיילים בבסיס. "הייתי בשמירה בש"ג ופתחנו לו את השער", מספרת בניסו בראיון ל"מיינט נתניה". הוא בא לדרום לעודד את החיילים והתושבים וכשהוא ראה שאנחנו לא נוכל להגיע הוא אמר לנו שהוא יסיים את ההופעה מול החיילים והוא יחזור לשמח גם אותנו. והוא באמת עשה את זה, הוא קיים את ההבטחה ובא''.
מה שברוזה לא ידע זה שהוא הולך לגלות כישרון מיוחד באותו היום. "הוא הגיע לש"ג ושאל מי יודע לשיר ולנגן. סיפרתי לו שאני מנגנת על פסנתר ושרה והוא הזמין אותי לשיר איתו", מספרת בניסו. "שרנו גרסת כיסוי לשיר 'You've Got A Friend' של קרול קינג. זה שיר שאני אוהבת ושרתי במקהלה לפני ארבע שנים וזו סגירת מעגל מטורפת בשבילי".


מי צילם?
"בהתחלה שרתי לו והוא אמר לי פתאום 'רגע עצרי', ולא הבנתי למה. אז הוא אמר 'חכי אני רוצה שנצלם את זה', אז חברה שלי רייצ'ל לקחה את הטלפון וצילמה אותנו בווידאו. לאחר מכן התברר לי שדויד ברוזה העלה את זה בעמוד הפייסבוק שלו ושלח את זה ליהודה עדר ברימון שגם העלה את זה אצלו בעמוד. משם זה התפתח והתפתח וממש הרבה אנשים ראו את זה. זה מטורף".

קראו גם:

ברוזה שהתרשם מאוד מקולה ושירתה של בניסו לא רק העלה את הסרטון בו הם שרים יחד לעמוד הפייסבוק שלו אלא גם שלח אותו לנשיא בית הספר למוזיקה רימון יהודה עדר עם המלצה חמה שלו. הסרטון שזכה בתוך מספר ימים לעשרות אלפי צפיות ושיתופים ושריגש מדינה שלמה הפך את בניסו לכוכבת רשת.

3 צפייה בגלריה
אושר בניסו
אושר בניסו
אושר בניסו
(צילום: דובר צה"ל)

בניסו למדה בבית הספר אלדד ולקחה חלק בהרכב המוזיקלי הבית ספרי כזמרת. בנוסף היא שרה בכל מיני הרכבים, בהם מקהלת "קול הגוונים" בעיר, אולם את הפריצה הגדולה היא חייבת לברוזה.
אושר מספרת שלאחר שהשיר הפך לוויראלי, היא הועלתה לראיון בגלי צה"ל, בזמן שהיא היתה בעמדת השמירה של הבסיס. בראיון השתתף גם ברוזה והוא ניצל אותו לבשר לה שהשיר שהיא ביצעה לא רק ריגש אלפי אנשים אלא שהיא גם זכתה במלגה לבית הספר למוזיקה רימון בשווי של 90 אלף שקל למשך שלוש שנות לימודים.
איך הגבת לבשורה של ברוזה שזכית במלגת לימודים ברימון?
"התרגשתי בטירוף באותו הרגע. לא הפסקתי לבכות כי זה חלום שתמיד היה לי, ללמוד ברימון'', היא משחזרת את הרגע. "אני עדיין לא מאמינה שדבר כזה קורה לי. שנים שרתי בסגנון אר אנד בי, פופ ובלוז וגם כתבתי קצת שירים, אבל להגיע למלגה ברימון זה באמת וואוו בשבילי. זה כמו סיפור סינדרלה. לא ציפיתי שדבר כזה יקרה לי".

3 צפייה בגלריה
אושר בניסו
אושר בניסו
אושר בניסו
(צילום: דובר צה"ל)

איך הגיבו לזה ההורים שלך?
"ההורים שלי שמעו אותי ברדיו ומיד אחרי השידור התקשרו לברך אותי ואמרו שהם לא שם לחבק אותי ברגע המרגש הזה, אבל הם מאוד גאים בי. זה משהו שעוד יותר הוסיף לרגע המרגש הזה''.
אושר, שצפויה להשתחרר בעוד שנה מהצבא, מספרת שתמיד חלמה לשיר ואף חשבה לעשות זאת בשירותה הצבאי. "בהתחלה מאוד רציתי לשרת בלהקה צבאית ואפילו ניסיתי, אבל הבנתי שאני רוצה לעשות משהו שיאתגר אותי פיזית ונפשית בצבא, ולכן החלטתי ללכת ללוחמה, נתיב שאני מאוד מרוצה ממנו. זה מדהים בעיניי שהסרטון שלי שרה עם דויד ברוזה הגיע לאלפי אנשים ברשתות החברתיות. אני מודה שגם חשבתי בעתיד ללכת לתוכניות ריאליטי בכדי לבנות לעצמי נתיב בעולם המוזיקה ואפילו הציעו לי להשתתף בכוכב הבא, אבל לא יכולתי כי אני עדיין בצבא, אבל עכשיו אני אגשים את החלום בצורה אחרת''.