אחרי ששופצה בעקבות ההתפרעויות בזמן מבצע "שומר החומות": אלמונים רכובים על אופנוע ומצוידים באלות ניפצו את חלונות גלידריית "ויקטורי" בטיילת בת ים. לבעלים, איש העסקים הנרי סאסין, ממוצא ערבי, כבר נמאס, והוא מכריז ‑ "מרוב תסכול אני שוקל למכור את העסק".
1 צפייה בגלריה
"תסכול גדול". גלידריית "ויקטורי"
"תסכול גדול". גלידריית "ויקטורי"
"תסכול גדול". גלידריית "ויקטורי"
( צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
ביום ראשון השבוע בשעת לילה מאוחרת, בעת שגלידריית ויקטורי היתה שוקקת חיים ומבלים, הגיעו שני אלמונים רכובים על אופנוע למקום. על פי עדי ראייה, אחד מהם ירד מהאופנוע כשבידו אלה והחל לנפץ את חלונות בית העסק, כשעובדים ולקוחות ממהרים להימלט מהמקום.
עובדי המקום מיהרו להזעיק את סאסין ואת המשטרה, שפתחה בחקירה.
על פי החשד, האירוע התרחש על רקע סכסוך עסקי וטרם התברר אם מדובר בעסק מתחרה או בגורמים עבריינים שמבקשים לסחוט דמי חסות מהעסק המצליח, אולם נבדקים כיוונים נוספים.
כזכור, במהלך מבצע שומר חומות צעירים רבים התפרעו בטיילת בת ים וגרמו נזק רב לעסקים בבעלות ערבים. גלידריית ויקטורי שבבעלות סאסין היתה בין מוקדי ההתפרעות ונגרם לה נזק רב.
משיחה עם סאסין השבוע, עולה כי ייתכן שהמקרה האחרון הוא הקש שישבור את גב הגמל. "יש לי תחושה רעה מאוד", אמר סאסין. "אין לי מושג איך זה קרה ואיך היה אפשר למנוע את זה. אני שוקל למכור, נמאס לי ויש בי תסכול גדול".
יש לך הערכה מי ביצע את זה? אנשים טוענים שזה על רקע סכסוך.
"אני לא יודע מי ביצע את זה ואנשים סתם מדברים יותר מדי".
לסיום ביקשנו לדעת אם סאסין ירכיב דלתות זכוכית חדשות בגלידרייה או שמא יעבור לעיצוב שפחות קל להרוס.
"אין לי מושג", אמר בעצב. "אני לא יכול בכלל לחשוב על זה, לא מבין איך זה שוב קרה לנו".
כל העדכונים - חדשות בת ים