תושבי המתגוררים באיזור רחוב קלוזנר מדווחים על ריבוי חולדות בשטח, וטוענים כי הדבר גובל בסכנה בריאותית. עוד הם טוענים כי במקום יש בית ספר וגני ילדים, וכי ילד מבוהל עלול לרוץ לכביש כתוצאה ממפגש עם חולדה.
2 צפייה בגלריה
חולדות ברחוב בבת ים
חולדות ברחוב בבת ים
"אסון שמחכה לקרות". חולדות ברחוב קלוזנר
(צילום: באדיבות תושבים)
"הן מגיעות מאיזור מאוד מסוים", מספרת דיירת ברחוב. "יש מעבר רגלי בין רחוב קלוזנר לרחוב דניאל, שמוביל בסופו לרחוב הרצוג, ושם פשוט חיות משפחות שלמות של חולדות. המקום מלא בהן. הן רצות בין כולם בהמוניהן וזה פשוט מפחיד. מדובר בחיה מסוכנת, כי הן כל רגע יכולות לנשוך כל אחד. זה ממש מפחיד, מדובר במרחב ציבורי ומישהו חייב לטפל בזה. אנחנו כתושבים פרטיים פשוט חסרי אונים".
המעבר המדובר נמצא בסמוך לבתי ספר, בהם בית ספר "נחשונים" וגם כמה גני ילדים. על כן בכל בוקר וצהריים חולפים במקום ילדים רבים.
לנוכח המצב, לטענת ההורים קיימת סכנה נוספת: "ילדים קטנים עוברים שם וכל פעם שחולדה עוברת כולם צורחים ורצים. אפילו אני כאישה בוגרת מפחדת לעבור כאן. תארו לכם שהילדים ייבהלו וירוצו לכביש. זאת סכנת נפשות, אסון שמחכה לקרות. אני מקווה שמישהו יתעורר לפני שיקרה אסון".

2 צפייה בגלריה
חולדות ברחוב בבת ים
חולדות ברחוב בבת ים
מכת חולדות
(צילום: באדיבות תושבים)

קראו גם:

מהעירייה נמסר בתגובה: "באיזור זה ובאזורים שונים ברחבי העיר מתבצע טיפול מניעתי וטיפולי שוטף על פי רבעונים, זאת בנוסף לטיפולים נקודתיים על פי פניות התושבים למנהל הרובע ולמוקד העירוני. בשנים האחרונות פחתו הפניות בנושא ב־75%. חשוב לציין שהעיר נמצאת בפיתוח תשתיות, תמ"א ועבודות - מה שעלול להוביל להופעת החולדות".