שילת אלבז, סטודנטית לחינוך מיוחד במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט מבת ים, לא יכלה לעמוד מנגד כאשר שמעה מאחת הילדות המתגוררת במקלט לנשים נפגעות אלימות עם אמה, שהחלום שלה הוא אירוע בת מצווה. היא גייסה 11 סטודנטים וסטודנטיות שלומדים איתה, והתוצאה? הפקת בת מצווה מרגשת בהתנדבות.
2 צפייה בגלריה
שילת אלבז. הגשימה חלום
שילת אלבז. הגשימה חלום
שילת אלבז. הגשימה חלום
(צילום: באדיבות המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט)
במסגרת לימודיה משתתפת אלבז בתכנית המעורבות החברתית דב"ש בקמפוס לוינסקי. במסגרתו היא חברה לעובדת במקלט לנשים נפגעות אלימות, רוית לוטטי, ושם שמעה את סיפורה של אחת הילדות במקלט. הילדה, שמגיעה ממשפחה במצב סוציו-אקונומי נמוך, שיתפה אותה כי היא חולמת לקיים אירוע בת מצווה גדול וחגיגי כמו כל בנות גילה, אך לאור מצבה לא התאפשר לה.
אלבז ולוטטי נרתמו מיד למשימה. הן הצליחו לגייס בהתנדבות מלאה עוגת בת מצווה, צלם וידאו וסטילס, מאפרת, מסרקת, נהג מונית וגם קייטרינג, די ג'יי ואולם עבור האירוע. זאת בנוסף ל-11 סטודנטים וסטודנטיות מהמרכז האקדמי שהצטרפו וסייעו בהפקה.

2 צפייה בגלריה
בת המצווה
בת המצווה
אירוע בת המצווה
(צילום: באדיבות המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט)

אלבז משתפת כי הרעיון להפקת בת המצווה הגיע גם ממקום אישי וחוויה דומה שעברה כילדה. "גדלתי במשפחה ממצב סוציו אקונומי נמוך, חגגו לי רק בבית ספר שאמא שלי עבדה בו כמנקה, אני יודעת איך זה שהמצב דוחק. גם יש לי אחיינית שמעולם לא זכתה לחגוג בת מצווה בגלל מצב כלכלי, וגם זה תמיד חרה לי".

קראו גם:

לדבריה, הנסיבות הללו דחקו בה לא לוותר ולהגשים עבור הילדה את החלום. "הרגשתי צורך לבצע את הפרויקט הזה לילדה שהזכירה לי את עצמי", היא מספרת ומוסיפה: "כששמעתי על המקרה, החלטתי מיד לפעול וגייסתי איתי עוד 11 סטודנטיות וסטודנטים מדהימים מהמרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט וכל אחד מהם עזר ותרם בתחומו. אני חולמת להיות מורה כדי לסייע לנערים ונערות במצוקה".