עונת הרחצה 2024 נפתחה רשמית והקיץ כבר ממש כאן, אבל בשבת מזג האוויר דווקא יהיה קריר יותר מהרגיל ואפילו צפוי גשם קל לאורך מישור החוף. ומה עם המדוזות? קבלו את התחזית המלאה של בת ים.
2 צפייה בגלריה
בחוף הסלע
בחוף הסלע
חוף הסלע. באים בשבת?
(צילום: קובי קואנקס)

לפי השירות המטאורולוגי הישראלי היום (חמישי 23/05) יהיה מעונן חלקית עם עננות בגובה רב. תחול עלייה קלה בטמפרטורות והן תהיינה גבוהות מהרגיל לעונה. הלילה: יהיה מעונן חלקית. הטמפרטורות בבת ים צפויו לנוע בין 21-30 מעלות.
גם שישי (24/05) יהיה מעונן חלקית עד בהיר, אבל דווקא לקראת סוף השבוע והציפייה לאבטיח מתוק מול הים, דווקא תחל ירידה ניכרת בטמפרטורות, והן תהיינה נמוכות במעט מהרגיל לעונה. במהלך היום הרוחות יתחזקו במרבית האזורים, כולל בבת ים. הטמפרטורות בבת ים ינועו בין 21-27 מעלות.

קראו גם:

בשבת (25/05) עדיין יהיה מעונן חלקית עד בהיר, הטמפרטורות יהיו ללא שינוי ניכר. לא צריך מטריה, אבל עד שעות הצהריים צפוי טפטוף עד גשם קל בצפון הארץ ולאורך מישור החוף, אז אל תופתעו. המעלות בבת ים ינועו בין 22°-26°.
השבוע החדש (ראשון 26/05) יתחיל עם מזג אוויר בהיר, תחול עלייה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ, והן ייעשו שם גבוהות מהרגיל לעונה. התשקיף להמשך השבוע מלמד שמזג האוויר הולך ומתחמם וככל הנראה יהפוך לשרבי במחצית השנייה של השבוע.

2 צפייה בגלריה
מדוזה מדוזות
מדוזה מדוזות
מדוזה בחוף
(צילום ארכיון להמחשה: ניצן ינקו)

יש מדוזות?


למרבה הצער נראה שאחרי הפוגה קצרה שבמהלכה מדוזות הענק עזבו את החופים, המדוזות מתחילות לחזור ואת הצריבות כבר מרגישים במים. במפת הדיווחים של אתר מדוזות בעם נראה שבחופי בת ים כבר מורגשות מדוזות בודדות. זה עדיין לא נחיל, אז בהחלט אפשר להמשיך ולשחות וליהנות מהים, אבל כדאי להיות עירניים. ראיתם "שקית" שקופה בין הגלים? סיכוי סביר שהיא לא הגיעה מהסופר דוש.