גן פרטי מוכר בבת ים נסגר לאחר שהוגשה תלונה נגד הצוות בחשד לפגיעה בקטינים. "אחרי מה שראיתי בסרטונים, היה לי מאוד קשה להחזיר את הילד למסגרת", אומרת אחת האמהות.
1 צפייה בגלריה
"במדינה שלנו זה כנראה כבר הרגל"
"במדינה שלנו זה כנראה כבר הרגל"
"במדינה שלנו זה כנראה כבר הרגל"
(המחשה: שאטרסטוק)
הורים לילדים מהגן החלו לחשוד כי הצוות לא נוהג כראוי בילדיהם. אחת האמהות דרשה ממנהלת המקום לפתוח את המצלמות, והיא עשתה זאת בפניה ובפני אמהות נוספות שנכחו במשרד.
בצילומים נראות הסייעות נוהגות באגרסיביות כלפי הילדים, דוחפות אותם למזרני השינה, גוררות אותם ואף מכסות את פניהם בשמיכה. בסרטון אחד אף נראה ילד מנסה להימלט מהן ללא הצלחה. ההורים הזועמים דרשו תשובות, ובהמשך אף הגישו תלונה במשטרה.

קראו גם:

שלוש נשות צוות, בהן גם בעלת הגן, נעצרו ונחקרו. תחילה הן שוחררו למעצר בית, ולאחר חמישה ימים מעצרן לא הוארך. בגן למדו כ־20 ילדים שלא שבו אליו, ובימים אלה ההורים מנסים למצוא להם פתרונות.
"שלושה שבועות לקח לי להכניס את הילד שלי למסגרת", מספרת אם לאחד הילדים. "היום הוא בגן עם מצלמות אונליין, כי אני מבינה שמצלמות רגילות לא ממש עוזרות. קשה לי להיות רגועה. לא היה טעם להוציא צו סגירה לגן, כי כל הילדים הפסיקו להגיע. כל אחד מצא פתרון אחר. להבנתי, בקרוב הן יוזמנו לחקירה נוספת. לצערי, במדינה שלנו זה כנראה כבר הרגל, כבר לא מתרגשים מזה, התרגלנו למקרים כאלה".