לבעלים של מסעדת "סטלה ביץ'" בטיילת בת ים נמאס מהקטטות שמגיעות עד לפתח המסעדה שלו, כאשר באירוע האחרון, שהתרחש בסוף השבוע החולף, נשלפו סכינים נגד צוות המקום. בכל סוף שבוע מתמלאת הטיילת העירונית במבלים מהעיר ומחוצה לה. המסעדות המעולות, הנוף המקסים והאווירה הטובה, הופכים את המקום לאיזור בילוי מועדף, וגם מזג האוויר הסוער לא מרחיק את המבלים.
2 צפייה בגלריה
 סטלה ביץ'. תיעוד ממצלמות האבטחה
 סטלה ביץ'. תיעוד ממצלמות האבטחה
סטלה ביץ'. תיעוד ממצלמות האבטחה
(צילום: ממצלמות האבטחה)
קראו גם:
אלא שמדי פעם, ולאחרונה אף לעתים קרובות, מתרחשת קטטה בטיילת שמקלקלת לכולם את הבילוי. לטענת יוני עזרא, בעלי המסעדה הוותיקה סטלה ביץ', מדובר בתופעה שפוגעת קשות בעסקים ובמבלים.
"הגענו למצב שבחורה לא יכולה לעבור לבד בטיילת בלילה", טוען עזרא, שרק בסוף השבוע האחרון נאלץ לסגור את העסק מוקדם עקב קטטה. "האווירה מפחידה וכל סוף שבוע יש כאן קטטה. לפעמים עם סכינים ולפעמים בלי. באים בני מיעוטים באוטובוסים, שותים מלא, משתוללים וגורמים נזקים כבדים".
לדבריו, האירוע התרחש לאחר שקבוצה של צעירים החלה לאיים על מנהלה של סטלה ביץ', שכלל לא היה בתפקיד באותה עת.
2 צפייה בגלריה
טיילת בת ים
טיילת בת ים
טיילת בת ים. מקום לא בטוח?
(צילום: שירות מיינט)
"הוא ישב כאן בכיף עם חברה שלו, ולא הפריע לאף אחד", ממשיך עזרא. "הם התחילו להתגרות בו והיה ברור שהם מחפשים קטטה. למזלי, גם ביום גשום אני מחזיק שלושה‑ארבעה המאבטחים שלי השתלטו מהר על האירוע והוציאו אותם החוצה, אבל הקבוצה הזאת הספיקה להתפרע, להעיף דברים באוויר וגם לשלוף סכינים. לשמחתי המשטרה הגיעה מהר מאוד והשתלטה על העניינים תוך דקות ספורות. בעצתם החלטנו לסגור את המקום מוקדם. למרות ההפסד הכספי, ההחלטה הוכיחה את עצמה, כיוון שמצלמות האבטחה תיעדו אותם חוזרים למקום עם חברים.
"צריך יותר אכיפה, אם זה שיטור עירוני ומשמר אזרחי. יש גבול לכמה שהמשטרה יכולה להיות נוכחת, וזה התפקיד שלנו למצוא פתרון. אנחנו בעלי העסקים נשמח לממן את הפעילות, הכל על פי החוק".
כל העדכונים - חדשות בת ים