תושב בת ים הגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות שבבית המשפט השלום בתל אביב. על פי כתב התביעה, כבר משנת 2018 האיש נמצא במשא ומתן מול אגפי העירייה לאחר שבוצעה בדירתו מדידה שלטענתו נעשתה באופן לא נכון וגרמה לגבייה חריגה של דמי ארנונה עבור הנכס.
1 צפייה בגלריה
(עיריית בת ים | צילום: גפן גיל)
לטענתו הערעור שלו לא קיבל תגובה ועל כן הוא פנה לעירייה שוב בשנת 2019 ופעם נוספת בשנת 2020. לטענתו, לאחר הבחירות המקומיות האחרונות אישרה המועצה לבצע מדידות חדשות אך המקרה שלו טרם טופל.
קראו גם >>
עוד הוא ציין כי בשנת 2018 הוא פנה לעירייה לאחר שנפצע במתקן עירוני ברחוב מבצע סיני בעיר וגם היא נותרה ללא מענה למרות פניותיו הרבות. בכתב התביעה מבקש התושב פיצוי בגין התעלמות מפניותיו וכמובן לחייב את עיריית בת ים להשיב לו.
למרות שמדובר בתביעה שגרתית התובע הוסיף לתביעה נספח יוצא דופן. הוא אומנם מבקש מבית המשפט לפסוק כי על העירייה לפצות אותו ב-5,000 שקל על עוגמת הנפש והטרחה שנגרמה לו, אך הוסיף בכתב התביעה כי את הכסף, באם יזכה, יעביר לארגון המסייע לילדים חולים סרטן.
"בעבר התנדבתי בארגונים שמסייעים לאנשים וילדים חולים ולמשפחות חלשות", הוא מסביר. "עם הגיל לצערי הפסקתי ואני לא יכול להמשיך. בקרוב אחגוג יום הולדת 90 אך עדיין יש בי רצון לעזור, לכן אם בית המשפט יראה לנכון לקנוס את העירייה על הסחבת הזאת אני אתרום את הכסף. חשוב לי שעיריות ילמדו לקח, שצריך להתייחס לפניות של תושבים, אני לא שותק ולא מוכן להבליג על היחס כלפי".
מעיריית בת-ים נמסר: "מבדיקתנו עולה כי לא נמצא פנייה של התושב על כך שפנייתו משנת 2019 לא טופלה. עם קבלת פנייתכם, נעשה ניסיון לתאם מדידה מחודשת של שטח הבית ללא הצלחה, ואנו נשוב לתאם מועד חדש. פניות תושבים בנוגע לשטח הדירה מטופלות ע״פ לוחות זמנים הקבועים בחוק. במידה ונפלו ליקויים, אנו נבדוק אותם ונטפל בהם באופן מיידי".
לכל העדכונים - חדשות בת ים