שכנים ערניים משכונת פארק הים הזעיקו את המשטרה, לאחר ששמעו קולות חשודים מדירת השכנים. מאחר ולפי קולות הרעש נשמע שבדלת הסמוכה תוקף אדם את אשתו וילדיו, הם הזעיקו למקום גם את מד"א.
2 צפייה בגלריה
שכונת פארק הים
שכונת פארק הים
שכונת פארק הים. השכנים שמעו רעשים חשודים
(צילום: קובי קואנקס)
בדירה הסמוכה שהו באותו זמן תושב בת ים כבן 40 , אשתו וילדיהם, כאשר על פי החשד האיש תקף את רעייתו ואיים להרוג אותה. כיוון שדלת הבית הייתה פתוחה, פראמדיק מד"א מיהר להגיש עזרה, אך אז תקף אותו הבעל. בעט בגבו, הכה אותו והדף אתו מהדירה, החשוד תקף גם מתנדבת נוספת שבאה לסייע, וירק על ראשה.
כאשר הבין שהמשטרה בדרך איים האיש כי יאתר וירצח את שני עובדי החירום, שהגיעו במטרה להגיש סיוע למשפחה. עם הגעת המשטרה לזירה, האיש נעצר בחשד לאיומים ותקיפת עובדי חירום.
בדיון הארכת מעצרו ניסה האיש להסביר את התקיפה, וטען כי חשב שמדובר בגנבים, כיוון שאחד מהם לא לבש מדים, וכי לדבריו הם סירבו לעזוב את ביתו כשדרש מהם, ולכן הדף אותם.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
השוטרים הגיעו אחרי מד"א
(צילום: shutterstock)

בית המשפט שנחשף להרשעות הרבות של האיש, בענייני אלימות, האחרונה לפני חודשים ספורים, החליט שלא לקבל את גרסתו והאריך את מעצרו.

קראו גם:

עוד ציין השופט, כי על פי מצב הדירה קיים חשד סביר כי האיש אכן מסוכן, ותקף את רעייתו לפני הגעת הכוחות. עם זאת, במידה ויוגש כתב אישום, נראה שהתביעה תאלץ להתמודד עם אתגר גדול כיוון שדווקא הרעיה, שעל פי החשד הותקפה ובעלה איים לרצוח אותה, סירבה להגיש תלונה.