בתחילת עונת הקיץ הגיעה בשורה מרעישה לבת ים: החוף הורוד (הפינק ביץ') נפתח. תוך ימים ספורים הוא הפך בצורה מטאורית למקום הכי טרנדי ומוצלם בעיר. החוף ששיגע את הטיקטוק, משך אליו מבקרים מכל הארץ, אך למרבה ההפתעה לפני כחודש החוף הוורוד נסגר במפתיע. אז מה באמת קרה שם?
2 צפייה בגלריה
החוף שנסגר בבת ים
החוף שנסגר בבת ים
החוף שנסגר בבת ים
(צילום: דוברות המשטרה)
ההתחלה הייתה מדהימה. החוף הוורוד נפתח ברעש וצלצולים ביולי האחרון, ומיד עלה לכותרות כאחד המקומות המוצלחים בעיר. עשרות סרטונים בטיקטוק ובאינסטגרם תיעדו את המקום שכולו היה ורוד. החל מהכניסה, השלטים, השמשיות, החול, הכיסאות ואפילו חלק מהמשקאות. לא פלא שהמקום הפך בזמן כל כך קצר למוקד עלייה לרגל של כל מחפשי הפילטר המושלם לתמונה המושלמת באינסטוש, ואחד המקומות האהובים על המבלים בבת ים והסביבה.

קראו גם:

מי שהספיק לבקר במקום יכול היה למצוא בובות ענק בקיר, פינות ישיבה ורודות, ובתוך המסעדה כ-12 ספות עגולות עם מקומות ישיבה וכמובן אזור VIP. בתקופת השיא, המקום הכיל כ-1,000 איש בבת אחת. אך הסוף של החוף המצליח לא היה ורוד.
התפנית הדרמטית הגיעה ב-14 ביולי. השוטרים הגיעו, והמקום נסגר בצו בית משפט ל-30 יום. במשטרה הסבירו כי הסיבה לסגירה היא: "לאחר שמספר פעמים התגלו בעסק שוהים בלתי חוקיים אשר מועסקים בו, וזאת למרות אזהרות שנתנו בעבר".
ממידע שהגיע ל"מיינט בת ים", המקום אכן העסיק שוהים בלתי חוקיים מה שמהווה עבירה על החוק וסכנה לשלום הציבור, אבל כנראה שזה לא הכל. נראה שגורמים שהפעילו את המקום מאחורי הקלעים פעלו במחשכים במספר גדול של תחומים המשתייכים על פי החשד לעולם העברייני. על כן, המשטרה למעשה חיפשה סיבה כדי לסגור את הברז הכלכלי של הארגון. החוף הוורוד לא היה כל כך ורוד, ושימש על פי החשד כמקור להלבנת כספים.

2 צפייה בגלריה
החוף הכי ורוד בבת ים
החוף הכי ורוד בבת ים
החוף הוורוד, הכל היה ורוד
(צילום: באדיבות החוף הוורוד)

עוד עולה מבדיקת "מיינט בת ים" כי יומיים בלבד לאחר שחלפו 30 הימים הרשמיים של צו הסגירה שהוצא למקום (ב-16 באוגוסט) נרשם בעלים חדש על העסק באותה כתובת. שמו של מי שהיה רשום קודם לכן כבעל המקום הוסר ממאגר רשם החברות, וגם הטלפון של "הפינק ביץ" נותק כליל.
נכון לעכשיו, לא ידוע אם עסק חדש יחליף את מה שכונה "החוף הורוד", ובאותה הכתובת, או מה תוכניותיו של הבעלים החדש למקום, ונקווה שאכן ייפתח מקום מוצלח וחדש. החוף הוורוד, כפי שהכרנו אותו עד כה נסגר, נכון לעכשיו, לצמיתות.
מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "עיריית בת ים פועלת עם המשטרה בשיתוף פעולה הדוק בכדי לשמור על הסדר הציבורי באזור".
ממשטרת ישראל נמסר: "מספר עסקים נסגרו בחופי בת ים עקב עבירות שבוצעו במקום או שלא עמדו בתנאי רישוי עסקים. אין אנו מפרטים או מתייחסים לעסק פרטני ולשיקולים שעומדים בבסיס ההחלטה לגבי בית עסק ספציפי".
למרות ניסיונות רבים לא הצלחנו להשיג את תגובת בעלי "החוף הוורוד".