חוף הסלע? העיגול בטיילת? לא! המקום הכי טרנדי ומוכר כרגע בבת ים הוא החוף הוורוד בבת ים. זה המקום הכי מתויג בעיר כרגע. כך שלא משנה אם פתחתם אינסטגרם, טוויטר, טיקטוק או פייסבוק – הרשתית שלכם נשרפה מרוב ורוד. יצאנו לבדוק מה קורה שם.
3 צפייה בגלריה
החוף הכי ורוד בבת ים
החוף הכי ורוד בבת ים
החוף הכי ורוד בבת ים
(צילום: באדיבות החוף הוורוד)
הפינק ביץ' של בת ים נפתח לקראת עונת הקיץ, למעשה, המקום פתוח רק חודש ובשלבי הרצה אחרונים. ואם חשבתם שזה רק שם "מגניב", אז לא - הכל שם באמת ורוד. ורוד, ורוד ועוד ורוד. אפילו הדשא!
החל מהכניסה, השלטים, השמשיות, החול, הכיסאות ואפילו חלק מהמשקאות. אין פלא שהמקום הפך בזמן כל כך קצר למוקד עלייה לרגל של כל מחפשי הפילטר המושלם לתמונה המושלמת באינסטוש, והוא כיום אחד המקומות המצטלמים ביותר ברשתות החברתיות, ומגיעים במיוחד אליו מכל רחבי הארץ.

3 צפייה בגלריה
החוף הכי ורוד בבת ים
החוף הכי ורוד בבת ים
הכל ורוד, גם הקוקטיילים
(צילום: באדיבות החוף הוורוד)

רבן, מנהל המשמרת של החוף הוורוד: "דאגנו לצבוע הכל בוורוד, כולל הדשא, ספות ובמקום ישנם מתחמי ברים לשתייה עם מגוון גדול של קוקטיילים, מוזיקה ותקליטנים שעושים שמח כמו בכל מסיבה".

קראו גם:

מה אוכלים?
בתחם פועלת מסעדת חוף שכולה בצבעי ורוד, כמובן. התפריט דווקא לא כולו ורוד, לשמחתנו, למרות שמשקאות קוקטייל רבים דווקא כן. אז תמצאו שם סלטים, מנות ראשונות, צ'יפס, המבורגרים, שניצל ועוד, אבל גם בזירה הזו שום דבר לא צפוי. "בדיוק עשינו שינוי בתפריט לסגנון מסעדת שף, וכך הורדנו מנות והוספנו מנות חדשות – כך שצפויות הפתעות רבות", מספר רבן.

3 צפייה בגלריה
החוף הכי ורוד בבת ים
החוף הכי ורוד בבת ים
החוף הכי ורוד בבת ים
(צילום: באדיבות החוף הוורוד)

מי שמגיע בפעם הראשונה, אולי יופתע לגלות שכבר בכניסה יש בובות ענק בקיר, וזה כנראה המקום הכי טוב להצטלם בו, או שאולי בכלל תעדיפו להצטלם מעבר לפינות הישיבה הוורודות לכיוון הים התכול. במסעדה עצמה ישנם 12 ספות עגולות עם 6-7 מקומות ישיבה ("אפשר גם 10 אנשים בלחץ", אומר רבן). על הבר ישנם עוד שמונה מקומות ישיבה, יש אפילו ספת רצפה וכמובן עוד אזור VIP. בסך הכל, אפשר להכניס בכל המקומות יחד עד 1,000 איש, אומרים במקום.
ואם חשבתם שהמקום בישראל הוא המקורי, מסתבר שלא. החבר'ה הבעלים שאלו את הרעיון ממקום שמכונה "פינק ביץ'" באמסטרדם אשר בהולנד – 300 מ"ר של חול וסביבו גם תפאורה ורודה, בר, מסעדה – ומשום מה, מאוד מזכיר את "החוף הוורוד" שנפתח בבת ים. אז אולי לא ניסע להולנד הקיץ הזה, אבל לפחות יש לנו גאווה מקומית, ורודה מתמיד.
צפו בגרסה ההולנדית של החוף הוורוד >>>

אז זה מקום רק לצעירים?
רבן: "המקום שואב אליו גם צעירים וגם מבוגרים. המוזיקה תמיד משתנה – יכולה להיות טכנו, מיינסטרים ואם זה מבוגרים – אז קצת מנמיכים את הווליום. הכניסה למסעדה ולחוף הים היא בחינם, מי שיושב יכול להזמין שתייה ואוכל. אם אתם הולכים למתחם VIP – שימו לב שמינימום הזמנה היא 200 שקל לראש. בכל מקרה, מי שמגיע שישבת, עדיף להזמין מקום מראש – כי אנחנו מפוצצים". עכשיו כל מה שנשאר לנו למצוא זה בגד ים ורוד.
פינק ביץ', בת ים, טלפון: 03-7788242, שעות הפעילות: 09:00-01:00, כולל שישבת