אין בת ימי שלא מכיר את השם "דוש". בהתחלה זו הייתה רשת סופרמרקטים, וכיום מככבת מסעדת הבשרים שבלב אזור התעשייה של בת ים. המסעדה מקדשת את תרבות הבשר, והרבה ידוענים מגיעים אליה, אבל גם במסעדה לא ציפו לסערה שתפרוץ ברשתות החברתיות אחרי ביקור של אושיית האינסטגרם והטיקטוק, מוחמד הגבר. הסרטון בו הוא "טורף" מגדל אנטריקוט "שברה" את הרשת.
3 צפייה בגלריה
צחי דוש
צחי דוש
צחי דוש. שנים רבות שהוא מאכיל אנשים
(צילום: באדיבות מסעדת דוש)
בעלי המסעדה הוא צחי דוש (בנו של איש העסקים עזרא דוש), ובבעלותו שני אולמות לאירועים קטנים וכאמור, מסעדת "דוש - גריל בשרים ישראלי". שנים רבות הוא מארח ומאכיל אנשים מכל רחבי הארץ, ומכיר טוב מאוד את סצנת האולמות והמסעדות: "המסעדה בבעלותי ופתוחה משנת 2015. למעשה, פתחנו כמסעדת בשרים, ואחרי שנה התרחבנו והוספנו גם אולם אירועים".

קראו גם:

איזה סוגי מנות מיוחדות יש אצלכם במסעדה?
"אנחנו מכינים 30 סוגי סלטים טריים במקום וכל יום, וזה מוגש עם לאפות ופיתות מהטאבון למזמיני מנה בשרית, ואפשר למצוא גם מנות כמו חומוס-טחינה בתיבול שמן זית, טאפאס כרובית, פטריות מוקפצות, חציל בלאדי, הום פרייז ועוד הרבה. אנחנו מגישים בשרים באיכות הכי גבוהה שאפשר, החל מכבד עוף, כבד אווז, לבבות, ביצי הודו, מדליוני פילה, נקניקיות מרכז, שומן כבש, חלאווית וסטייקים".

3 צפייה בגלריה
מסעדת דוש בבת ים
מסעדת דוש בבת ים
מסעדת דוש בבת ים. מקדש לקרניבורים
(צילום: באדיבות מסעדת דוש)

מה המנה הכי נמכרת ואהובה אצלכם?
"המנה הכי נמכרת זה כמובן הקבב – אנשים באים במיוחד בשביל התיבול המיוחד שלנו, אבל יש לנו גם מגדל אנטריקוט – שזה בעצם סטייק אנטרקוט מלווה בכבד אווז".
מגדל האנטריקוט המפורסם הזה הוא מוקד המשיכה עבור מבקרים רבים, ובמיוחד מאז שמוחמד הגבר הגיע לביקור וטרף את המגדל לעיני המצלמה.
צפו ותראו מה הוא חשב עליו >>>


בעל המסעדה מספר שלא היה זה הידוען הראשון שביקר במסעדה לאחרונה: "כל מי שאתה רוצה היה פה, השבוע היה פה קובי סוויסה, מישמיש, אלעד הגמד, קבוצות קרניבורים ענקיות, ואפילו מוחמד הגבר כבר ביקר פעמיים".
חלק ניכר מהסערה הגדולה סביב המסעדה הבת ימית נובע ככל הנראה מסרטוני הטיקטוק והסערה שנוצרה סביבם ברשתות החברתיות, בדומה למפלצת השווארמה הענקית שגם היא מושכת אליה מבקרים מכל הארץ, נראה גם מגדל האנטריקוט בדרך להפוך לאייקון בת ימי.

3 צפייה בגלריה
מוחמד הגבר במסעדת דוש בבת ים
מוחמד הגבר במסעדת דוש בבת ים
מוחמד הגבר במסעדת דוש בבת ים
(צילום: באדיבות מוחמד הגבר - אושיית האינסטגרם והטיקטוק".)

אז צחי, מה אתה חושב על הסרטון של מוחמד שרץ ברשת?
"מוחמד הגבר הוא אלוף הבשרים, הגיע לטעום את הבשר המושלם שלנו, וכפי שהוא אומר זה וואו של הווי ווה".