תושבת בת ים (74) המתגוררת בשכונת רמת יוסף ירדה השבוע מביתה כדי לקחת אוטובוס, ולבקר את חברותיה. באמצע היום, ברחוב הומה אדם, התרחש אירוע מפחיד שהיא עדיין מתקשה להתאושש ממנו.
2 צפייה בגלריה
שכונת רמת יוסף בבת ים
שכונת רמת יוסף בבת ים
רחוב מבצע סיני בבת ים
(צילום: קובי קואנקס)
בזמן שהקשישה חיכתה על הספסל, עבר לפתע רוכב אופניים חשמליים וחטף לה את התיק, שבתוכו מפתחות, חפצים אישיים ומעט הכסף המזומן שהיה ברשותה.
נכדתה פרסמה את הסיפור בפייסבוק ופנתה לציבור בבקשת עזרה וכתבה: "סבתא שלי ישבה למטה בספסל מול מרכז רמת יוסף. מישהו עם אופניים חשמליים עבר וחטף לה את התיק. בתוך התיק היה דברים אישיים שלה וכמובן מפתחות. תיק בצבע חום שמנת ומלא רוכסנים. אשמח אם מישהו ראה".

קראו גם:

חלי נפתלי אלטר, בתה של הקשישה סיפרה ל"מיינט בת ים": "אמא נכה במאה אחוז, וממש לפני מספר שבועות בודדים עברה ניתוח בראש ובריאות, אבל היא מאוד מפוקסת. היא ירדה והתיישבה בספסל שאחרי תחנת האוטובוס במרכז רמת יוסף, סמוך למבצע סיני 10 פחות או יותר. התיק היה מונח לידה והיא הביטה לכיוון מעלה הכביש לראות אם האוטובוס מגיע".
מה אז קרה?
"בבת אחת הגיע מכיוון הרחוב 'חלאה' רכוב על אופניים חשמליים עם קסדה בצבע שחור-כחול. במהירות שיא חטף לה את התיק שהיה מונח צמוד אליה על הספסל וברח ימינה לרחוב משה סנה. היא עוד הספיקה לצעוק: 'גנב, גנב, תחזיר לי את התיק', אבל הוא הספיק להיעלם לה".
ארבעה ילדים צעירים שהיו נוכחים בזירה דיווחו מיד למשטרה על האירוע, והמשטרה הגיעה לאחר דקות ספורות בלבד וגבתה מהם עדות. לדברי הבת, השוטרים שנכחו במקום סיפרו כי יש שם מצלמות רחוב והם יבדקו איזה מידע יוכלו להוציא.

2 צפייה בגלריה
פתאום הגיע רוכב אופניים חשמליים
פתאום הגיע רוכב אופניים חשמליים
פתאום הגיע רוכב אופניים חשמליים
(צילום המחשה: אסף פרידמן)

נפתלי-אלטר מוסיפה ומספרת כי "לאמא היו בתוך התיק מפתחות, תעודת זהות, כמה שטרות כסף בודדים וטלפון נייד. אני בדיוק חזרתי מהים - וראיתי שיחת טלפון ממספר לא מזוהה. אני בדרך כלל לא עונה, אבל במקביל, ניסיתי להשיג את אמא, והיא לא הייתה זמינה. בסוף התקשר שוב הטלפון מהמספר הלא מזוהה, ואני שומעת את אמא צועקת, צועקת ובוכה. היא לקחה טלפון של אחת החברות שלה כדי לספר לי מה קרה. נכון לעכשיו, היא עדיין לא נרגעה, ביומיים האחרונים היא לא הפסיקה לבכות".
מה עשיתם לאחר מכן?
הבן שלי לקח את האופנוע ועשה סיבוב בשכונה ובפחי זבל, לראות אולי הגנב זרק את התיק או השאיר אותו איפשהו. אני לא מבינה את הגנבים האלה, אני לא יודעת אם הם נרקומנים או אנשים רגילים, אבל למה הם חושבים שלאנשים מבוגרים כאלה יש מיליונים בתיק? הם לא יודעים שהם חיים על ביטוח לאומי?".
ממשטרת בת ים טרם נמסרה תגובה.