שני צעירים תושבי יפו עומדים לפני כתב אישום לאחר שפגעו אחד בשני תוך סחיטה בכוח, שריפת קטנוע ואלימות קשה. כל זה התחיל לאחר פרידה, ובלי שום קשר לנערה בת 17 מבת ים, שבסך הכל רצתה לסיים את מערכת היחסים שלה עם אחד מהם.
1 צפייה בגלריה
השריפה והתקיפה
השריפה והתקיפה
השריפה והתקיפה
(צילום: דוברות המשטרה)

החשוד הראשון, תושב יפו בן 22, נעצר לפני מספר ימים במסגרת חקירה שהתנהלה בתחנת יפו אודות שריפת קטנוע שנחשד בהצתתו. בעקבות פעולות חקירה מגוונות חלה התפתחות בחקירה, שחשפה סיפור סבוך יותר, והובילה גם למעצרו של תושב יפו בן 20, בעל הקטנוע שנשרף. זאת לאור אלימות קשה שביצע כלפי החשוד ששרף לו את הקטנוע.
מתוך החקירה עלה כי האירועים התרחשו על רקע רומנטי, והכל התחיל כשנערה בת 17, תושבת בת ים נפרדה מבן זוגה - החשוד ששרף את הקטנוע. האקס הפגוע חשב שבן זוגה הקודם, בעל הקטנוע, הוא זה שגרם לפרידה ביניהם.
הצעד שהחליט לנקוט בו הוא לשרוף את הקטנוע שלו. כאשר בעל הקטנוע גילה את זהותו של שורף הקטנוע, הוא הוביל אותו באמתלה למקלט, שם היכה אותו באלה, תוך סחיטה בכוח.

שריפת הקטנוע והתקיפה במקלט:
שריפה ותקיפה בגלל הפרידה
(צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי תחנת יפו שאספו ראיות וממצאים, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים, ביססו תשתית ראייתית שהובילה לאיתור ומעצר של שני החשודים.

קראו גם:

בתום החקירה מעצרם הוארך. המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד שני החשודים, לקראת הגשת כתב אישום, ובקשה למעצר עד תום ההליכים בחשד לסחיטה בכוח, תקיפה והצתת קטנוע בבימ"ש המחוזי בת"א.