מדוע דיירי רחוב מסריק לא מופתעים מהפינוי הבהול של הבניין ברחוב? "כבר שנים שהם מתחננים לפינוי בינוי, הכתובת על הקיר יותר מדי זמן", הם טוענים.
2 צפייה בגלריה
הבניין ברחוב מסריק בבת ים
הבניין ברחוב מסריק בבת ים
הבניין ברחוב מסריק בבת ים
(צילום: דוברות כב"ה חולון)
אתמול בערב (16/11) הוחלט לפנות בניין מגורים ברחוב מסריק 20 בבת ים לאחר שדיירת בבניין דיווחה כי היא מתקשה לפתוח דלתות וחלונות. לאחר זיהוי סדקים חמורים במבנה הבניין פונה ובשעה זו גורמי המקצוע נמצאים בשטח ומנסים לאמוד את המצב.
קראו גם:
ההחלטה לפנות את הבניין אומנם הייתה פתאומית, אך השכנים מסביב כלל לא מופתעים, בבניין הסמוך, מסריק 22, הסתיים רק לאחרונה פרויקט תמ"א 38, והם היו בקשר עם שכניהם לגבי הליך ההתחדשות העירונית שניסו לקדם.
2 צפייה בגלריה
הבניין שפונה בבת ים
הבניין שפונה בבת ים
הבניין שפונה בבת ים
(צילום: דוברות כבאות והצלה)
"אני לא חושב שהם לרגע דמיינו שהם יגיעו למצב הזה" מספר דייר ממסריק 22 ומסביר: "מדובר במבנה של 3 קומות על עמודים, הם כבר התחילו תהליך של שינוי תב"ע כי הם ידעו שהבניין שלהם במצב גרוע, היה ברור שהכיוון שלהם זה פינוי בינוי ולא תמ"א 38 כמו אצלנו.
ברור שאחרי כל מה שקרה בארץ, בחולון וברעננה, הם מתו מפחד, יש שם שכנה מבוגרת שכל הזמן הייתה אומרת שהזמן שלהם יגיע, אבל זה ממש כמו חלום בלהות. כרגע לא שוחחנו עם אף אחד כי הם בלחץ מטורף אבל כמובן שנציע סיוע ועזרה".
במקביל גם בדיירים מהצד המזרחי של המבנה, שלא פונה, מנסים לברר את מצבם וכיצד המצב משפיע עליהם "כרגע פינו רק את הצד המערבי, שאר המבנה יבחן ויצטרכו לתת את הדעת על כל השטח", מסביר גורם מקצועי המעורה בפרטי הפעילות בשטח.
לעדכונים - חדשות בת ים