בית ספר נחשונים בבת ים הושבת לשעתיים ביום שישי שעבר, לאחר שאב של תלמיד תקף מורה, על פי הטענה, וקרע את חולצתו. נגד האב התוקף הוגשה תלונה במשטרה. מנגד, טוענים הוריו של התלמיד כי המורה הוא זה שנוהג באלימות.
1 צפייה בגלריה
"המון אמוציות". בית ספר נחשונים
"המון אמוציות". בית ספר נחשונים
"המון אמוציות". בית ספר נחשונים
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
אמו של הילד, שנכחה באירוע, תיארה השבוע את התמונה כפי שהיא רואה אותה.
"עוד לפני המקרה, ביום רביעי, הגשנו נגדו תלונה במשטרה ואף אחד לא מציין את זה. מתארים כאילו סתם ככה באנו ותקפנו, אבל אף אחד לא מתאר מה היה קודם".
אז לא התרחש מקרה אלימות בין האב למורה?
"התרחש. אנחנו מבינים את זה, אבל היו המון אמוציות שקדמו למקרה. לאחר שהגשנו נגדו תלונה במשטרה באנו לבית הספר ופגשנו אותו בחדר המורים. רצינו לדבר איתו, אך הוא התעלם ובעלי אחז בחולצתו. חשוב לי לציין שמה שקרה לא היה צריך לקרות ואני לא רוצה לתרץ את זה, אבל הם הקצינו את כל המצב. איפה החמלה וההבנה לילד שלי? המורה הזה אחז בבני בכוח מספר פעמים, טרק לו את הדלת בפרצוף ולעג לו מול כולם וקרא לו 'אוהב בנים'. הבן שלי הוא לא מקרה יחיד, המורה הזה נוהג בתוקפנות ואלימות, כל הלמידה מתנהלת באגרסיביות וכוחניות, הוא צועק ומאיים וגם אמר לבני שיצלם אותו ויפיץ, כשברור שזה דבר אסור".
לטענת ההורים, בנם ניזוק מהיחס. "הבן שלי בסך הכל בן עשר וכל המקרים האלה גרמו לו נזקים רבים. הביטחון שלו מרוסק, עברנו סוף שבוע סיוטי. מאז המקרה הבן שלי מסרב לחזור לבית הספר. מורה צריך להבין שמספיק מילה לא במקום וזה משבית ילד, אז בוודאי שיחס כזה קשה ישפיע עליו כי עכשיו הבן שלי לא מוכן לחזור לבית הספר. כל כך חבל שזה קורה לקראת סוף שנה. אנחנו ממילא עוזבים, אבל זה שובר לי את הלב והלוואי שבהנהלת בית הספר ייקחו את המקרה קצת יותר ברצינות ובמקום לחפש אשמים יטפלו במה שקורה בכיתות".
ממשרד החינוך נמסר: "משרד החינוך רואה בחומרה רבה אירוע שבו הורה תוקף מורה. לא יעלה על הדעת שאירוע כזה יתרחש בתוך בית ספר ותהיה הסיבה אשר תהיה. אם להורה יש טענות כלפי התנהלות מורה מבית הספר זכותו להגיש תלונה במשרד החינוך, במשטרה, בעירייה או בכל מקום שיבחר. אין להורה שום זכות לקחת את החוק לידיו ואין לתת לכך לגיטימציה".