ההתנגחויות בין עיריית בת ים לחברת נת"ע, שבונה את מסילת הרכבת הרכבת הקלה בבת ים, עולה עוד מדרגה. כעת במוקד העימות עומד ספסל שהותקן בצורה מוזרה מאוד בפינת הרחובות בלפור-רוטשילד.
2 צפייה בגלריה
הספסל שהותקן בבת ים
הספסל שהותקן בבת ים
הספסל שהותקן בבת ים
(צילום: מתוך הרשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים)
רק בשבוע שעבר איימו בעיריית בת ים כי יגישו תביעה נגד נת"ע בגין נזקים ומטרד שנגרמו עקב קריסת קו ניקוז ברחוב יוספטל ועבודות הלילה הארוכות.
קראו גם:
בנת"ע מנגד טענו כי ברוט פותח את קמפיין הבחירות שלו על גבם וכי קו הניקוז המדובר ביוספטל קרס לאחר סיום העבודות במקום, עקב מצבו הרעוע והזנחה מתמשכת וכי החברה תיקנה אותו על חשבונה למרות שאין זאת אחריותה. לסיום טענו בנת"ע, כי דווקא החברה היא זאת שצריכה לתבוע את העירייה על ההוצאות הרבות הכרוכות בתיקון הקו.
בסוף השבוע האחרון החל ככל הנראה, הפרק הבא בעימות, והכל בגלל ספסל, שהותקן הפוך, ועורר צחוק ולגלוג ברשתות החברתיות המקומיות בבת ים.
ואיך הגיב ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט? אף הוא העלה את התמונה לעמוד הפייסבוק שלו וצירף בדיחה על חשבון חברת נת"ע.
"כשדרשתי מחברת נת"ע להציב על חשבונה ספסלים חדשים לטובת התושבים, לאורך תוואי הרכבת הקלה, לא תיארתי לעצמי שאני צריך גם להסביר להם איך מתקינים אותם", כתב ברוט שהדגיש כי הספסל יוסר וציין כי נת"ע תידרש לטפל בכל נזק שתבצע.
יש לציין כי הספסל לא נותר בצורה זו לאורך זמן, ובמהרה הגיעו עובדי חברת נת"ע למקום ופירקו אותו.
2 צפייה בגלריה
הספסל הוסר
הספסל הוסר
הספסל הוסר
(צילום: פרטי)
מחברת נת"ע נמסר בתגובה: "נת"ע השקיעה מאות מליוני שקלים, בפיתוח סביבתי מתקדם בעיר בת ים לרווחת התושבים, לצערנו בהתקנת הספסל נפלה תקלה שתוקנה במהירות. נת"ע מבקשת להודות לראש העיר ברוט על הייעוץ המקצועי בעניין, כאיש שלא טעה מעולם".
לעדכונים - חדשות בת ים