קו הניקוז שקרס ברחוב יוספטל בבת ים, הוביל הבוקר (שני) גם לקריסת היחסים בין עיריית בת ים לחברת נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים), המבצעת עבודות ברחבי בת ים. העירייה הצהירה כי תתבע את נת"ע במיליוני שקלים לאחר שלטענתה גרמה לפקקים בעקבות תיקונים על קו ניקוז שקרס, וכן כי לא עדכנה את הרשויות. בחברת נת"ע טענו מנגד כי מדובר בקו שקרס לפני מספר שבועות, אחרי סיום העבודות, בגלל הזנחה רבת שנים וכי בוצע תיאום מול הגורמים השונים.
1 צפייה בגלריה
רחוב יוספטל בבת ים. פקוק
רחוב יוספטל בבת ים. פקוק
רחוב יוספטל בבת ים
(צילום ארכיון: קובי קואנקס)
קראו גם:
בעבר עיריית בת ים כבר איימה בהליכים משפטיים נגד נת"ע ובעקבות כך סוכם כי נת"ע תצטרך לבקש אישור ולהודיע לציבור על כל חסימה - אבל לטענתם לא כך היה הדבר הפעם.
גורמים בעיריה ציינו כי ״הרכבת היא פרויקט חשוב, אבל צריך היה לבצע את העבודות אחרת. אם הייתה מחשבה בתחילת הדרך, היו צריכים להתעקש על תוואי תת קרקעי, שהיה גורם פחות סבל לתושבים. כעת צריך להתמקד בלגרום לנת"ע לצמצם את משך העבודות, לסיים את החסימות, ולצאת מהעיר כמה שיותר מהר״.
בחברת נת"ע טוענים מנגד, כאמור, כי העובדות סולפו. "נת"ע מצרה על התנהלות ראש עיריית בת ים, אשר בחר לסלף את העובדות ולפתוח את מסע הבחירות שלו על גבה של נת"ע. החברה תשקול את צעדיה בעניין", הגיבו להצהרות של העירייה הבוקר.
בנת"ע טוענים עוד כי קו הניקוז המדובר ביוספטל קרס לפני חודשים, לאחר סיום העבודות במקום, וזאת עקב מצבו הרעוע. "נת"ע נאותה לשקם את הקו למרות שהצינור אינו באחריותה, וזאת על חשבונה - לפנים משורת הדין, תוך שינויים בהסדרי התנועה על מנת לאפשר את העבודות", הגיבו. "נציין כי למרות טענות העירייה, נשלחו לכלל תושבי העיר הודעות בדבר העבודות וחסימות הדרך כבר ב 9/6, ותאום בוצע מול המשטרה והעירייה. לאור הנזקים שנגרמו לנת"ע עקב קריסת צינור הניקוז של העירייה, תשקול נת"ע לתבוע את עיריית בת ים על ההוצאות הכרוכות בעבודות שבוצעו".
כל העדכונים - חדשות בת ים