חקירה של שוטרי תחנת לב ת"א, הובילה למעצר והגשת כתב אישום נגד גבר בן 40 תושב בבת ים בגין פריצה לחנות יין, ממנה גנב בקבוקים יקרים בשווי אלפי שקלים. בנוסף, התברר שקודם לכן ביקר גם בבית בתל אביב, ובין השאר גנב ממנה פטיפון ו...מזוודה.
1 צפייה בגלריה
הגנב בפעולה
הגנב בפעולה
הגנב בפעולה
(צילום: דוברות המשטרה)
האירוע התרחש ביום שישי שעבר, בשעה 02:02 בלילה. אז התקבל במשטרה דיווח על חשד לפריצה לחנות משקאות חריפים ברחוב שבזי בתל אביב. שוטרי תחנת לב ת"א הגיעו למקום עם קבלת הדיווח למוקד 100, הם פתחו בסריקות ועצרו את האיש, כאשר ברשותו התגלו קאטרים החשודים ככלי פריצה.
במסגרת החקירה, התגלו ראיות פורנזיות ודיגטליות, המצביעות על כך שהגבר התפרץ לחנות היין וגנב ממנה חמישה בקבוקי אלכוהול בשווי של 3000 שקלים, כשהוא פותח את דלת העסק באמצעות לום.

צפו בתיעוד מחנות היין בתל אביב >>>
נתפס גונב בקבוקי יין
(צילום: דוברות המשטרה)

בנוסף, הצליחו החוקרים לגלות באמצעים פורנזיים כי האיש היה מעורב בהתפרצות נוספת לדירה, כשבועיים קודם לכן, (13/5/23 בשעה 17:20) ברחוב מקווה ישראל. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, הוא גנב מהדירה מחשב נייד בשווי 7000 שקלים, בנוסף לפטיפון ומזוודה.

קראו גם:

עם סיומה של החקירה הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, כתב אישום כנגד הנאשם, הכולל אישומים של התפרצות לבית עסק וביצוע גניבה, החזקת מכשירי פריצה, התפרצות לדירה וגניבה, בנוסף ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.