ג' בת ה־60, המתגוררת ברחוב הרב עוזיאל בעיר, ביקשה מפועל קבלן בבניין לסייע לה. היא לא חשבה שזה יסתיים במפח נפש ואובדן גדול.
2 צפייה בגלריה
"לא לסמוך על אף אחד". אנשי התיקונים
"לא לסמוך על אף אחד". אנשי התיקונים
"לא לסמוך על אף אחד". אנשי התיקונים
(צילום: פרטי)
"עבדו בקומה למטה, אז חשבתי להתעניין בתיקון החלונות שלי", היא משחזרת. "הם היו נחמדים, ואחד מהם מיד עלה לראות במה צריך לטפל. אחרי שהוא נתן הצעת מחיר, הוא הבטיח לחזור למחרת, אך בא עם אדם נוסף שאותו לא היכרתי".
במהלך העבודות אחד מהפועלים התחיל לשוחח עם ג', לדבריה, ובשלב זה חברו רוקן את חדר השינה שלה.
"הם עשו לי תרגיל. הוא מרח אותי בשיחה, שאל כל מיני שאלות, ובינתיים חבר שלו נכנס לחדר השינה שלי. רק אחרי שהם הלכו גיליתי מה הם עוללו".
לטענת ג', נגנב ממנה כסף רב וגם תכשיטים. "היו לי 15 אלף שקלים במזומן בחדר והם לקחו הכל. אני לא מתנהלת עם אשראי, רק מזומן, והם פשוט רוקנו אותי. אין לי מושג מה אעשה בחג וכיצד אסתדר. בנוסף, הם גם גנבו לי את כל תכשיטי הזהב. אלה תכשיטים שאספתי במשך יותר מ־30 שנה, מתנות שקיבלתי מדוד שלי, מחברים, תכשיטים לכבוד הלידות של הילדים. אלה דברים שאין להם תחליף. עכשיו אין לי טיפת מצב רוח, זה כל כך מכעיס ומעציב אותי. לא האמנתי לרגע שיכולים לעולל לי דבר כזה".

2 צפייה בגלריה
"רשלנות". מאיר בכר
"רשלנות". מאיר בכר
מאיר בכר. מנסה לעזור
(צילום: קובי קואנקס)

קראו גם:
ג' יצרה קשר עם האיש שהגיע לבצע את התיקונים והופתעה מתגובתו.
"הבחור דובר אנגלית רהוטה. הוא טען שהוא בשכם ושחברו אישר שלקח לי אלפי שקלים. הוא אמר שיעבוד כמה שבועות ויחזיר לי, אך מאז נעלם. הגשתי תלונה במשטרה. יש לי הודאה, יש הכל, אבל מה זה יעזור לי? הפעיל החברתי מאיר בכר מנסה לסייע לי לאתר אותם, אבל אני יודעת שבימינו הסיכוי שלי לקבל את הדברים בחזרה הוא קלוש וזה ממש מעציב אותי. אנשים צריכים לדעת להיזהר ולא לסמוך על אף אחד".