הקיץ כאן במלוא עוצמתו, אבל הימים הקרובים עומדים להיות חמים ולחים במיוחד במישור החוף. אם תכננתם ים בשבת, כדאי שתדעו גם את מצב המדוזות בחופי העיר.
2 צפייה בגלריה
בחוף הסלע
בחוף הסלע
בחוף הסלע יש פחות מדוזות
(צילום: קובי קואנקס)

לפי השירות המטאורולוגי הישראלי, היום שישי (28/06) תחול עלייה קלה נוספת בטמפרטורות. יהיה חם מהרגיל עד שרבי בהרים ובפנים הארץ, הביל במישור החוף. הלילה: מעונן חלקית. בבת ים: 25°-31°.

קראו גם:

בשבת (29/06) יהיה מעונן חלקית עד בהיר. תחול ירידה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ ולמרבה המזל תהיה גם הקלת מה בעומסי החום: 26°-30° בבת ים.
ראשון (30/06) יהיה מעונן חלקית. תחול ירידה נוספת בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ ונחוש הקלה נוספת בעומסי החום. הטמפרטורות יהיו רגילות בעונה: 25°-30° בבת ים.
שני (01/07) יהיה מעונן חלקית עד בהיר. תחול עליה קלה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ.

2 צפייה בגלריה
מדוזה בחוף בת ים. הנחיל הגיע
מדוזה בחוף בת ים. הנחיל הגיע
מדוזה בחוף בת ים בשבוע שעבר
(צילום: מיכאל (מישמיש) בורא)

מה מצב המדוזות?


אחרי שבשבועות האחרונות הגיעו "לבקר" כמויות גדולות של מדוזות, חלקן גדולות במיוחד, נראה שהנחיל פינה בינתיים את חופי ראשון לציון ובת ים.
מדיווחי תושבים הפוקדים בקביעות את החוף, כמו גם מאתר "מדוזות בעם" עולה שבחוף הסלע בבת ים כמעט ואין מדוזות (נכון לעכשיו), ועיקר הנחיל מתרכז צפונית ודרומית יותר (תל אביב וצפונה, אשדוד ודרומה). אבל, עדיין כדאי להיות זהירים ולשים לב לאן אתם שוחים ועל מה אתם דורכים.
פורסם לראשונה: 09:04, 27.06.24