בליל שישי האחרון (9.2) כמעט והתרחש באמצע הרחוב בבת ים מקרה "קין והבל". ניידת סיור שעברה במקרה באותה שעה ברחוב הצליחה למנוע מה שהיה עלול להיגמר במקרה טראגי של אח הרוצח את אחיו.
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
השוטרים הגיעו באמצע הלילה
(צילום המחשה: רועי אלמן)

התקרית החמורה התרחשה סמוך לשעה 23:00 בלילה ברחוב ירושלים פינת שדרות העצמאות. שני אחים החלו להתקוטט, לריב ולדקור אחד את השני. לפי עדי ראייה, אחד האחים (36) החל לדקור את אחיו הצעיר ואת חברו באמצעות סכין יפנית. במקרה, ניידת סיור שעברה ברחוב שדרות העצמאות הבחינה בחשוד ובאחיו בעת המריבה ברחוב.
שוטרת סיור ניגשה במהירות אל השניים, תוך שהיא מנסה להפריד בין הניצים. אחיו של החשוד ציין כי אחיו דקר תחילה את חברו, ולאחר מכן אותו, ואף הצביע על אמצעי התקיפה.
החשוד נעצר והובל אל תחנת משטרת בת ים, שם נחקר ומסר את גרסתו. המשטרה מציינת כי החשוד היה ככל הנראה שתוי בעת מעצרו, ונעצר בחשד לפציעה באופן מזוין, החזקת סכין שלא כדין וכן העלבת עובד ציבור.

2 צפייה בגלריה
הגיע לגבות חוב ודקר למוות
הגיע לגבות חוב ודקר למוות
אירוע מפחיד
(צילום המחשה: shutterstock)

יש לציין, כי גם הקורבן שנדקר הגיע אף הוא לתחנה – אך לא מסר את גרסתו, ולאחר מספר דקות עזב את התחנה לכיוון בית החולים וולפסון כיוון שנזקק לטיפול רפואי. המשטרה אף מציינת, כי היא מחזיקה בתמונות הפציעה של השניים שהוצגו לחשוד בחקירתו. בנוסף, עולה מהחקירה, כי הוויכוח האלים התרחש ככל הנראה על רקע כספי, לאחר שהחשוד דרש מאחיו כסף.

קראו גם:

כבר בשעות הבוקר אתמול (שבת) החשוד הובא בפני השופט התורן בבית המשפט השלום בתל אביב, השופט עלאא מסארווה, ומונה לו עורך דין מהסנגוריה הציבורית. המשטרה הגישה בפני השופט בקשה לעצור את החשוד לשבעה ימים לצורך ביצוע פעולות חקירה נוספות.
השופט מסארווה אישר הארכת מעצר החשוד בשבעה ימים לצורך ביצוע פעולות חקירה, וציין כי "קיימת מסוכנות מובהקת לנוכח מעשיו של החשוד, אך מעבר לכך קיים עבר פלילי רלוונטי ומשמעותי". עוד הוסיף השופט כי "בנסיבות אלה מתקיימות כל עילות המעצר האפשריות, לרבות מסוכנות גבוהה, חשש לשיבוש הראיות לנוכח הנפשות הפועלות וכן פעולות חקירה שדינן להתבצע כאשר החשוד נמצא במעצר".
בימים אלה, המשטרה מבצעת גביית עדויות, בדיקת מצלמות רחוב ואוספת ראיות נוספות מהזירה. החשוד יובא בפני השופט לדיון נוסף ביום שלישי, 13 בפברואר, 2024.