דירה בבת ים, שהייתה חשודה כמרכז סחר בסמים, נחשפה באחרונה. בעל הדירה שיתף פעולה עם השוטרים באופן מלא, שאפילו הם הופתעו עד כמה.
1 צפייה בגלריה
הדיח קטינות לשימוש בסמים
הדיח קטינות לשימוש בסמים
הדיח קטינות לשימוש בסמים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
החשוד, תושב העיר בת ים כבן 30, היה שם כשהגיעו השוטרים מצוידים בצו חיפוש. אך האחרונים הופתעו כי הצעיר כלל לא דרש את הצו או הביע התנגדות, ופשוט ליווה אותם אל תוך הבית, ואף הראה להם בעצמו היכן החביא את הסמים.
קראו גם >>
ברחבי הדירה אותרו כ-12 קילו מריחואנה ו3.8 גרם חשיש, וממש במקרה גם נחשפה רשימת טלפונים, שהשוטרים חשדו כי היא בעצם רשימת הלקוחות שבאו במגע עם החשוד. האיש נעצר בחשד להחזקת סמים שלא לשימוש עצמי וסחר בסמים.
במהלך חקירתו אישר החשוד כי כל הסמים שנמצאו בדירה הם בבעלותו, אך הוא התעקש כי החזיק בסמים למטרת שימוש אישי בלבד. השוטרים הציגו בפניו שקיות רבות שנמצאו בדירתו ונראות כשקיות חלוקה ואף מחברת עם שמות ומספרי טלפון החשודים כרשימות של לקוחות קיימים ולקוחות בפוטנציה.
למרות זאת, בית המשפט הסכים לשחרר אותו למעצר בית בדירת אביו אך המשטרה ערערה על ההחלטה ובדיון הנוסף התברר כי האיש מסרב למסור את הסיסמה של הנייד הפרטי שלו, דבר שלטענת המשטרה מחזק את אמונה כי הוא מסתיר מידע.
אך גם המידע הזה לא סיפק את בית המשפט שהורה לשחררו למעצר בית. רק לאחר ערעור נוסף של המשטרה הוחלט להשאיר את החשוד מאחורי סורג ובריח.
לכל העדכונים - חדשות בת ים