למה בת ים: "אני נולדתי בעיר וגדלתי בשכונת באבוב, בת ים זו עיר מיוחדת בתחום החברתי, כולם מכירים את כולם. אני טיפוס של אנשים וחברה ובמסגרת עבודתי והתנדבותי אני באינטראקציה רבה עם אנשים וזה הדבר האהוב עליי, וכמובן הים, שאי־אפשר בלעדיו".
1 צפייה בגלריה
שמואל מלכה
שמואל מלכה
שמואל מלכה
(צילום פרטי)
קראו גם:
אז בבית הספר: "למדתי בבית ספר החרדי שבשכונת באבוב, בילדותי הוא היה מבתי הספר המעולים שבמגזר החרדי, בנוסף ללימודי הקודש זה היה מקום ששילב הרבה תוכן של מקצועות חופשיים ומעשירים".
פגישה בהזמנה: "האדם הכי נערץ עלי הוא אבי, הרב ישראל מלכה, אשר משמש כרב השכונות בבת ים. הוא הדמות הכי אהובה בעיר שאני מכיר ואני גאה להיות הבן שלו, אני מעריץ את האישיות שלו ומידותיו ומשתדל להיות בחברתו כמה שאני יכול, בעיקר בשבתות אבל גם במהלך השבוע ובכל הזדמנות. שמאפשרת".
תוכניות לסופ"ש: "הסופ"ש שלי הוא שבת המלכה בחיק המשפחה, הקידוש, השולחן הערוך במטעמי השבת של אשתי, התפילות ושירי השבת עם הילדים, זמן האיכות איתם, שעות של גן עדן בכל שבוע מחדש. זה מחדש ומטעין את כוחות הנפש והגוף לכל השבוע הקרוב".
ספר לשבת: "לפתוח את הבוקר בלימוד יומי קצר של תנ"ך, זה האוכל לנשמה".
המקום שלי בעיר: "כשאני מצליח למצוא את הזמן לזה - הספורט האהוב עליי הוא ריצת בוקר מביתי אל חוף הים. שם אני מתחיל את היום בפעילות גופנית, ואז חוזר הביתה תשוש אך מרוצה".
תיבת ההצעות: "לשפר את המודעות ללמידה בסיסית של עזרה ראשונה, כל פעם שאני מגיע לאירועי חירום רפואיים כחובש אני מוצא אנשים בסביבה או בני משפחה חסרי אונים שאין להם מושג מה לעשות. לפעמים בקורס בסיסי קצר מקבלים כלים פרקטיים שמקנים ידע חשוב מאוד".
מה חדש איתך: "בימים אלו אנו פועלים להרחבת סניף איחוד הצלה בת ים ובקרוב נפתח קורס חובשים בבת ים למתנדבים שרוצים להצטרף אלינו, ואני מזמין את כל מי שמוצא את עצמו מתאים לקחת חלק בהתנדבות של הצלת חיים עם סיפוק אין סופי".