במהלך פעילות סמויה של המשטרה שהתבצעה בתל אביב וסביבתה, זאת כחלק מפרשיית פגיעה בקשישים הנחקרת במחוז ירושלים בימים אלו, הבחינו הבלשים בשני גברים שעוררו את חשדם - תושב חולון בן 45 ותושב בת ים בן 55.
2 צפייה בגלריה
חשוד בשוד
חשוד בשוד
איתרו קורבנות קלים
(צילום: shutterstock)
במהלך פעילות שערכו בלשי יל"פ ציון, הבחינו הבלשים בשניים, שהגיעו יחדיו אל העיר ת"א שם עלו לאוטובוסים ציבוריים במטרה לבצע את זממם. במהלך פעילות הבלשים, נצפו החשודים מכייסים שני קשישים, תוך שגנבו מרשותם מכשיר טלפון נייד ואת ארנקו של אחד הקשישים.
בעקבות מעשיהם, עצרו בלשי יל"פ ציון את החשודים, ובחיפוש נתפסו ברשותם הפריטים שנגנבו באותה עת ופריטים נוספים. בהמשך לכך, בחיפוש בביתו של אחד מהחשודים, נתפס רכוש נוסף החשוד כגנוב: פלאפונים, תכשיטים, פריטי לבוש התואמים לחשוד במקרים נוספים ומטבעות כסף רבים.
החשודים שנעצרו הועברו לחקירה ביחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון במחוז ירושלים. כמו כן נתפס גם רכב BMW השייך לאחד החשודים. השניים הובאו בפני בימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם.

2 צפייה בגלריה
פריטי הרכוש החשודים כגנובים
פריטי הרכוש החשודים כגנובים
פריטי הרכוש החשודים כגנובים
(צילום: דוברות המשטרה)

קראו גם:

מפקד יל״פ ציון רפ״ק משה לויטן: ״על פי החשד, בחרו החשודים בקשישים כאוכלוסייה מוחלשת, כלפיה ניתן לבצע את הגניבות והכייסות בצורה קלה יותר, ומתוך תפיסה כי אוכלוסייה זאת נוהגת לעיתים לרשום את פרטי הכרטיס והקוד הסודי בהישג יד, וכך מנצלים זאת עבריינים אלו למשיכת כספם של אותם קורבנות. לצד המשך החקירה ומיצוי הדין עם המעורבים, אנו ממליצים לציבור כולו שלא לשמור את הקוד הסודי בקרבת הכרטיס הבנקאי אלא בדרך אחרת שיהיה נגיש אך ורק לאותו בעל כרטיס״.