זוג מבת ים נקלע לתסבוכת כלכלית לאחר שהצטברו נגדו תיקים בהוצאה לפועל וכעת יש איום לעקל את נכסיהם. לטענתם, הם הולכו שולל על ידי אישה שהציגה את עצמה כעורכת דין אך התגלתה כמתחזה וסיבכה אותם עוד יותר. בשבוע שעבר הם הגישו נגדה תביעה.
לפני כשנה נפתח תיק הוצאה לפועל נגד זוג הורים מבת ים. השניים רצו לפתור את הבעיה לפני שמצבם יתדרדר עוד יותר ולכן יצרו קשר עם תושבת רחובות, שהציגה את עצמה כמתמחה בענייני הוצאה לפועל. לטענתם, האישה אמרה להם כי ביכולתה להסדיר את בעייתם בנזק מזערי.
1 צפייה בגלריה
התחזתה ונעלמה | המחשה: ShutterStock
התחזתה ונעלמה | המחשה: ShutterStock
התחזתה ונעלמה | המחשה: ShutterStock
בני הזוג השתכנעו מדבריה, העבירו לה כ־9,000 שקלים וקיבלו הבטחה כי בתוך שלושה ימים הנושא יטופל וייסגר. לרוע מזלם, לאחר שלושה ימים הם ניסו להשיג אותה אך ללא הצלחה. בירור קצר העלה כי לא נעשו שום פעולות לטיפול בתיק ההוצאה לפועל.
בני הזוג חששו כי האישה ברחה עם הכסף, החלו לברר אודותיה וגילו שהיא אינה עורכת דין ואינה רשומה כמי שבסמכותה לטפל בתיקי הוצאה לפועל. לטענת בני הזוג, בעקבות העיכוב בטיפול נפתח נגדם תיק הוצאה לפועל נוסף והם נאלצו לשכור עורך דין אחר שיטפל בתיקים שנפתחו נגדם.
בשל עוגמת הנפש והנזק הכספי שהיא גרמה להם, בני הזוג הגישו לפני כשבוע לבית המשפט תביעה אזרחית בסך 15 אלף שקל נגד האישה שהתחזתה לעורכת הדין והונתה אותם. בית המשפט ממתין כעת לתגובתה של האישה לתביעה.