מי לא מכיר את העבריין דודו אברג'ל בן ה-44, המעורב בצורה ישירה או עקיפה באינספור ממקרי הפשע המפורסמים בארץ בשנים האחרונות, וגם אחיינו של ראש ארגון הפשע יצחק אברג'ל.
2 צפייה בגלריה
טיילת בת ים
טיילת בת ים
טיילת בת ים
(צילום: איילת רוטה-גבאי)

השבוע כבר הספיק דודו אברג'ל לבלות חמישה ימים במעצר לאחר שבלשי משטרת בת ים עצרו אותו בחשד שישב באחת מן המסעדות המפורסמות ביותר בטיילת בת ים – ופשוט סירב לשלם על הארוחה. לא רק שלא שילם, אלא אף ביקש מאחת העובדות במקום לתת לו כסף בסיום הארוחה.
על פי הטענות שהגיעו למשטרת בת ים, אברג'ל אמר לעובדת: "בעל המסעדה חייב לי כסף", וכמובן שהעובדת לא הכירה את האדם ואף סירבה לשלם לו. לפי כתב האישום, החשוד לקח סכין מטבח ואיים על העובדים, לא שילם על הארוחה ואף לקח מן הקופה כ-400 שקלים.
בלשי משטרת בת ים שהיו לא הרחק מן המקום הספיקו לעצור את אברג'ל, בחשד לעבירות גניבה ואיומים. אברג'ל הכחיש את כל הנאמר כאן, אולם מעצרו הוארך בחמישה ימים.
בדיון שנערך לקראת סוף השבוע בבית המשפט השלום בתל אביב, ביקש השופט להאריך את מעצרו של החשוד בשלושה ימים, אולם פרקליטתו של אברג'ל, עו"ד אליקה לוין, טענה כי הוא לא לקח ולו שקל מן המסעדה, לא איים על אף אדם ועל כן יש לשחררו באופן מיידי.

2 צפייה בגלריה
טיילת בת ים
טיילת בת ים
טיילת בת ים
(צילום ארכיון: קובי קואנקס. למצולמים אין קשר לכתבה)

קראו גם:

בהמשך אמרה: "מדובר באדם שהגיע לבלות במסעדה של החבר הכי טוב שלו. הוא אמר לו ללכת לאכול ולשתות ולקחת 400 שקל. הוא ניגש לבר וביקש מהעובדת לקחת את הכסף. הקופה לא נפתחה אז הוא לקח סכין ופתח אותה", הסבירה עורכת הדין.
לטענת לוין, משטרת בת ים לא הציגה סרטוני אבטחה מהאירוע, לא חקרה את המלצרים או את עובדי המסעדה. השופטת קיבלה החלטה לשחרר אברג'ל למעצר בית בתנאים מגבילים, כשהיא מתחשבת בעובדה שלכאורה היה תחת השפעת אלכוהול ובעובדה שהיא לא רואה כיצד החקירה מתקדמת מבחינת הוכחת החשדות נגדו.