לאחרונה פורסם ב'מיינט בת ים' כי עיריית בת ים הודיעה שהחלה לאכוף בצורה תקיפה נגד עבירות של מטרדי רעש בעיר, במטרה למגר עבירות הגורמות להפרעה סביבתית ופגיעה באיכות חיי התושבים. אך לטענת תושבי רחוב רוטשילד האכיפה אינה מספיקה, כיוון שהם ממשיכים לסבול מרעש נוראי בחסות החנויות ברחוב, לאורך כל שעות היממה.
1 צפייה בגלריה
מתחם מיועד לתמ"א ברחוב רוטשילד בת ים
מתחם מיועד לתמ"א ברחוב רוטשילד בת ים
בניין ברוטשילד
(ארכיון: קובי קואנקס)
קראו גם:
"אני אישה בת 90 המתגוררת בקומה ראשונה ברחוב רוטשילד", סיפרה תושבת המקום. "מתחת לבניין ישנן חניות רבות כמו גם מול הבניין ובעצם לאורך כל הרחוב, החניות עובדות מסביב לשעון גם בסופי שבוע והרעש הנוראי של מדחסים, מקררים, מזגנים, פריקת סחורות, לקוחות ומשלוחים, פשוט בלתי נסבל".
הקשישה מתארת כי בעקבות נגיף הקורונה היא אף יותר מתמיד ממאנת לצאת מביתה ולכן לטענתה נוצר מצב שהיא פשוט סובלת. "כבר חודשים שאני לא יכולה לנוח ביום ולא לישון בלילה ועל אף שפניתי עשרות פעמים למוקד בנושא, הדבר אינו מטופל וכלום לא משתנה".
יתרה מכך, מציינת הדיירת כי אף הגיעה פיזית למשרדי הפיקוח העירוני אך נתקלה לדבריה, "ביחס מזלזל ואוזלת יד. זהו אזור המוגדר למגורים, ולא אזור תעשייה ולא יתכן שלא אוכל למצוא מעט שקט בבייתי ולו רק למספר שעות ביממה".
מעיריית בת ים נמסר: "הפיקוח העירוני פועל כל העת לטיפול במפגעי רעש ברחבי העיר, ובמקום מתוגברים כל העת סיורי הפיקוח והאכיפה למען מניעת הישנות המקרה. בכל מקרה של הפרעה לשעות המנוחה על פי חוק יש לפנות בזמן הרעש למוקד העירוני בטל' 107 ולמקום ישלחו פקחים לבדיקת המקרה לגופו".
לכל העדכונים - חדשות בת ים