סוחרי המרכז המסחרי ברחוב הנביאים בבת ים דורשים כי העירייה תשפץ את המדרכה באיזור בטענה כי ישנם במדרכה חורים שבהם שורצות חולדות, וכן מרצפות עקומות שגורמות ללקוחותיהם ליפול.
2 צפייה בגלריה
מפגע במרכז המסחרי
מפגע במרכז המסחרי
מפגע במרכז המסחרי
(צילום: פרטי)
קראו גם:
כבר תקופה ארוכה שהסוחרים במרכז המסחרי ברחוב הנביאים 3 מבקשים לשפץ את המקום. לטענתם, המדרכות העקומות, בעיית החולדות וההזנחה הרבה פוגעת במרכז, שסוחריו ממילא מתקשים לשרוד מאז תחילת מגיפת הקורונה.
יתרה מכך, הסוחרים טוענים כי מדובר בסכנת נפשות של ממש, כיוון שמספר אנשים נפצעו מהריצוף העקום, שלושה מהם רק בשבוע שעבר.
"עברה כאן קשישה מבוגרת ומעדה, פשוט התרסקה על הפנים", מספר בעל עסק במרכז. "היא דוברת רוסית והיה מאוד קשה לסייע לה. בסוף התקשרנו לבנה, שבא לפנות אותה לקבלת טיפול רפואי. היא קיבלה מכה בעין והשפה שלה התנפחה, מאוד לא נעים. בזמן שאנחנו עומדים שם ומשוחחים מעד קשיש נוסף, ממש מול הפנים שלנו. זאת סכנת נפשות ולאף אחד לא אכפת".
2 צפייה בגלריה
פתחי חולדות
פתחי חולדות
פתחי חולדות
(צילום: פרטי)
מבירור בשטח עולה כי אדם נוסף מעד במקום ואף סיפר לסוחרים כי עיקם את הקרסול עקב הנפילה, ועל כן הוא שוקל להגיש תביעה משפטית נגד העירייה.
לטענת הסוחרים, הבעיה לא מסתיימת בריצוף עקום. "יש כאן המון חולדות ונדרשת הדברה, כי זה גם מסוכן וגם לא היגייני, הרי יש כאן עסקים של אוכל. יש גם במות עץ שבורות שאמורות לשמש עוברי אורח, אבל בפועל מי שמשתמש בהן הם בעיקר שיכורים בלילה. יש בהן חורים ושברים וגם משם יוצאות חולדות. חבל שבימים כאלה לא מסייעים יותר לעסקים הקטנים, ממילא קשה לנו".
מהעירייה נמסר: "המרכז המדובר עובר כל העת שיפוצים ותיקונים למען הסוחרים והתושבים, ואלו ייבחנו ויימשכו בחודשים הקרובים. בנושא ההדברה ניתן תמיד לפנות למוקד העירוני או למנהל הרובע כדי לתאם הדברה בהקדם".